تکمیل شبکه فاضلاب شهری مطالبه مردم آذرشهر

اقتصاد ایران: تبریز-نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه را از مطالبات جدی مردم آذرشهر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله متفکر آزاد در جلسه‌ای با حضور شهردار آذرشهر گفت: به دلیل تکمیل نشدن این طرح مشکلات زیست محیطی و بهداشتی زیادی در شهر آذرشهر به وجود آمده است و باید تلاش شود این طرح در زمان بندی اجرایی خود به بهره برداری برسد.

وی افزود: متأسفانه هیچ اعتباری برای اجرای شبکه فاضلاب آذرشهر در سال جاری تخصیص نیافته است و انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب برای تسریع در اجرا و تخصیص اعتبار کافی برای تکمیل شبکه فاضلاب اهتمام جدی داشته باشد.

سیف زاده شهردار آذرشهر نیز در این جلسه نبود شبکه فاضلاب را از چالش‌های بزرگ مدیریت شهری عنوان کرد و افزود، به دلیل نبود شبکه فاضلاب شهروندان فاضلاب خانگی را به کانال‌های هدایت آب‌های سطحی هدایت می‌کنند.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی آذرشهر تعلل در اجرای مسکن ملی، تکمیل نشدن تصفیه خانه و شبکه فاضلاب، تعلل در اجرای تقاطع غیر همسطح سه راهی شهید غفاری، آسفالت ناقص بلوار ولایت و ناکافی بودن روشنایی معابر شهری را از مشکلات زیرساختی آذرشهر عنوان کردند.

ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهر که از چندین سال قبل آغاز شده یکی از مطالبات چندین ساله ساکنان است و با اختصاص بودجه از اعتبارات سفر سال گذشته رئیس جمهور شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی سرعت گرفته است.

برای دفع بهداشتی فاضلاب آذرشهر، عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب این شهر در زمینی به مساحت سه هکتار در حال اجرا است که بر اساس آن تصفیه خانه‌ای در یک مدول و با سه خط جریان و زیر پوشش قرار دادن جمعیت ۷۲ هزار نفر طراحی شده که در مرحله اول اجرایی ۲ خط از سه خط و با ظرفیت تصفیه حدود هشت هزار و یکصد مترمکعب در روز در حال ساخت است اما نیاز به تسریع در اجرای این طرح مهم شهری با اختصاص اعتبار مورد نیاز است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ