ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین زرهی خود اعتراف کرد

اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ۹ ماه جنگ در نوار غزه دست آخر تلویحا اعتراف کرد، ساختار زرهی‌اش در برابر گلوله‌های مقاومت در غزه تلفات زیادی داشته است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی که شامگاه دوشنبه منتشر شد اعلام کرد، ارتش اسرائیل اعتراف کرد، تانک هایش تاب آوری کافی در برابر موشک‌های مقاومت غزه را ندارند.

در این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل در پاسخ به پرسش دادگاه عالی در رابطه با علت عدم الحاق نظامیان زن به جنگ در داخل نوار غزه تاکید کرد، تانک هایش دچار نقص‌های مختلفی بوده و مهمات کافی هم در اختیار ندارد.

در پاسخ ارتش به دادگاه آمده است: در جریان جنگ تعداد زیادی از تانک‌ها آسیب‌های جدی دیده و هم‌اکنون از رده عملیاتی خارج شده‌اند، می‌توان گفت تعداد زیادی از تانک‌های ما در این مرحله از رده فعالیت‌های جنگی و حتی آموزشی هم خارج شده‌اند و پیش بینی هم نمی‌شود در آینده نزدیک بتوان آنها را به یگان‌های مربوطه خود عودت داد.

ارتش اسرائیل در همین راستا تاکید کرد به دلیل کمبود شدید تانک نمی‌توان در حال حاضر یگان‌های زرهی جدیدی را برای بانوان حداقل تا یک سال دیگر و تا نوامبر 2025 ایجاد کرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: پاسخ ارتش اسرائیل به این معنی است که در حال حاضر اسرائیل تانک‌های کافی برای انجام همزمان عملیات جنگی و عالیت‌های آموزشی در اختیار ندارد.

گفتنی است از اوایل تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا به امروز گروه های مبارز فلسطینی به ویژه حماس ده‌ها ویدیو از عملیات هدف قرار دادن تانک های رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منتشر کرده‌اند که رژیم صهیونیستی در مورد آنها و تلفاتی که بر اثر آن متحمل شده سکوت اختیار کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ