آیا گلکسی رینگ سامسونگ را می‌توان در هنگام شناکردن استفاده کرد؟

اقتصاد ایران: گلکسی رینگ سامسونگ ضدآب است؛ اما نمی‌تواند آن را در هر آب و با هر عمقی استفاده کرد.

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ موبایل است که به مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب بسیار اهمیت می‌دهد. این شرکت برای اولین‌بار استاندارد IP را با گوشی گلکسی S5 وارد محصولاتش کرد. همچنین، سامسونگ با معرفی گلکسی زد فولد 3 به اولین شرکت در دنیا تبدیل شد که این استاندارد را به دنیای گوشی‌های تاشو آورده است.

چندی پیش، سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد، گلکسی رینگ را رونمایی کرد. این حلقه‌ی هوشمند با محوریت پایش سلامتی و راحتی در استفاده، می‌خواهد به محصولی تبدیل شود که در هر شرایطی همراه کاربر باشد. ازاین‌رو، سامسونگ برای اولین حلقه‌ی هوشمند خود، استاندارد IP68 را در نظر گرفته است.

بنابر بیانیه سامسونگ مبنی بر ضدآب‌بودن گلکسی رینگ، استاندارد IP68 یعنی این محصول می‌تواند در‌برابر نفوذ گرد‌وغبار و آب مقاوم باشد. عدد ۶ بیشترین امتیاز برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار است و عدد ۸ نیز نشان دهنده‌ی این است که این حلقه می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری در آب دوام بیاورد. گلکسی رینگ نیز استاندارد ISO22810 با رتبه‌ی 10ATM دارد و این یعنی می‌تواند معادل فشار عمق ۱۰۰ متری آب را تحمل کند.

بااین‌حال، به‌طور دقیق‌تر آزمایش‌های حلقه‌ی هوشمند سامسونگ در ۵ درصد آب‌نمک و ۴ میلی‌گرم بر لیتر کلر در آب شیرین انجام شده است؛ بنابراین، می‌توان گفت که گلکسی رینگ برای فعالیت‌های آبی پرفشار مثل غواصی مناسب نیست. بااین‌همه، می‌توان در آب‌های کم‌عمق مانند شنا در استخر یا دریا با آب شیرین استفاده شود.

مقالات مرتبط
  • آیا می‌توان بدون گوشی سامسونگ از حلقه هوشمند گلکسی رینگ استفاده کرد؟
  • گلکسی رینگ رونمایی شد؛ حلقه بسیار هوشمند سامسونگ با قیمت تقریباً منطقی

مانند هر دستگاه دیگری که استاندارد IP دارد، سامسونگ تأکید می‌کند که مقاومت دربرابر آب وضعیتی دائمی نیست و اثربخشی آن با گذشت زمان کاهش می‌یابد. همچنین، پس از قرار‌گرفتن در آب دریا، توصیه می‌شود گلکسی رینگ سامسونگ به‌طور کامل در آب شیرین شسته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ