بخشی از خط برق ۶۳ کیلوولت مصلی - حقانی کابلی شد

اقتصاد ایران: شرکت برق منطقه‌ای تهران در راستای اجرای مصوبات کارگروه تعامل با شهرداری تهران،۴۶۰ متر از خط ۶۳ کیلوولت مصلی-حقانی در کمترین زمان ممکن به صورت کابلی به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شاه رضایی مجری طرح خطوط فوق توزیع با اعلام این خبر تشریح کرد: در راستای مصوبات کارگروه تعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با شهرداری تهران مبنی بر رفع معارض خط ۶۳ کیلوولت مصلی-حقانی با پروژه احداث پل چهارباغ – مصلی بر فراز اتوبان شهید سلیمانی، این طرح در دستور کار مجری طرح خطوط فوق توزیع برق منطقه‌ای تهران قرار گرفت.

وی افزود: طی اجرای این طرح که مستلزم جمع آوری ۴ پایه و نصب ۲ پایه پلتفرم جدید و کابل‌کشی و تبدیل به کابل حدفاصل دو پایه پلتفرم بود، حدود ۴۶۰ متر از خط هوایی ۶۳ کیلوولت مصلی – حقانی به منظور رفع تعارض از پروژه اتصال مصلی به اراضی چهار باغ به کابلی تبدیل گردید.

شاه رضایی در همین زمینه با تاکید بر اهمیت طرح یاد شده در رفع معارض‌ها و حفظ زیبایی مبلمان شهری افزود: در راستای تعاملات بین شهرداری تهران با شرکت برق منطقه‌ای تهران و با توجه به وجود امکانات موجود در کارگاه پروژه چهار باغ مصلی توافق گردید که عملیات عمرانی پروژه توسط شهرداری تهران و تهیه تجهیزات و عملیات اجرایی الکتریکال توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران انجام گرفته، که با توجه به موقعیت حساس اجرای پروژه واقع در اتوبان پر تردد شهید سلیمانی و نیاز به مسدود سازی دو لاین از اتوبان مذکور جهت انجام عملیات اجرایی برکناری و نصب برج‌های جدید، سیم کشی مجدد، حفاری و کابل کشی و… در نهایت با تلاش جهادی، پروژه در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مرحله بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تعاملات سازنده شهرداری تهران و شرکت برق منطقه‌ای تهران؛ احداث پل چهارباغ-مصلی را با استفاده ۸۰ درصدی از تجهیزات ساخت داخل مهم خواند و افزود: پروژه احداث پل چهارباغ-مصلی بر فراز اتوبان شهید سلیمانی با بهره‌گیری حداکثری از تجهیزات و قطعات ساخت داخل به اجرا درآمده است.

شایان توجه است از جمله قطعات ساخت داخل مورد استفاده در این طرح می‌توان به پایه‌های فلزی ۶۳ کیلوولت پلتفرم با قابلیت نصب کابل، سیم، مقره، یراق‌آلات، کابل ۸۰۰*۱ مسی، سیم مسی، برق‌گیر و شمارنده و …اشاره کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ