پیام تبریک رؤسای کشورهای جهان به پزشکیان

اقتصاد ایران: رؤسای برخی کشورهای جهان امروز طی پیامی موفقیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را به مردم ایران، رهبری و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور جدید تبریک گفتند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رؤسای برخی از کشورهای جهان امروز شنبه طی پیامی موفقیت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را به مردم ایران، رهبری و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور جدید تبریک گفتند.

پیام تبریک دبیرکل شانگهای به پزشکیان

دبیرکل سازمان همگاری شانگهای گفت: به شما اطمینان خاطر می‌دهم که دبیرخانه شانگهای متعهد به کار با همکاران ایرانی است.

برای آقای پزشکیان مسیری مستحکم با دستاوردهای جدید حرفه‌ای، پیروزی در راستای منافع کشور و صلح، شادی و کامیابی برای مردم ایران آرزو می‌کنم.

تبریک نخست‌ وزیر پاکستان

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در پیامی به مسعود پزشکیان نوشت: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در پیام نخست‌وزیر پاکستان آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

پیام تبریک پوتین به مسعود پزشکیان

کاخ کرملین نیز به نوبه خود اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

رئیس جمهور عراق به پزشکیان تبریک گفت

عبداللطیف جمال رشید، رئیس جمهور عراق طی پیامی در حساب ایکس خود، موفقیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به ایران و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید را به وی تبریک گفت و ضمن آرزوی موفقیت در منصب جدید، از تمایل کشورش برای تقویت روابط دو جانبه با ایران در راستای منافع دو کشور و دو ملت همسایه خبر داد.

پیام تبریک بشار اسد به پزشکیان

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه نیز طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را به ملت و دولت ایران تبریک گفت برای وی آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.

او همچنین گفت که با هم برای تقویت روابط راهبردی بین دو کشور و گشودن افق‌های امیدوار کننده جدید برای همکاری بین دو کشور تلاش خواهیم کرد و مقاومت، مسیر مشترکی خواهد بود که در دفاع از عزت و منافع ملت‌های دو کشور، در آن گام خواهیم گذاشت.

پیام تبریک علی اف به پزشکیان

الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی، ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در ایران را تبریک گفت. در این پیام آمده است: من از شما دعوت می‌کنم به منظور تبادل نظر در مورد چشم انداز توسعه همکاری‌های دوجانبه به آذربایجان سفر کنید.

در پیام تبریک الهام علی اف آمده است: بهترین آرزوهای خود را خدمت شما، دوست و برادرم و موفقیت در فعالیت‌های آینده برای رفاه مردم ایران را دارم.

رئیس جریان حکمت ملی عراق به رهبری و ملت ایران تبریک گفت

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، موفقیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، این تجربه دموکراتیک را به رهبری، دولت و ملت ایران تبریک گفت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق کسب اعتماد مردم توسط مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران را به او تبریک گفت و خواستار تکمیل مسیر آیت الله شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید توسط پزشکیان شد.

حکیم ابراز امیدواری کرد، برگزاری موفق انتخابات و انتخاب پزشکیان، ایجادکننده دوره سیاسی جدیدی باشد که به حل اختلافات در منطقه و جهان کمک کند.

تبریک وزیر خارجه ونزوئلا به ملت ایران

«ایوان گیل» وزیر امورخارجه ونزوئلا برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و پیروزی مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

پادشاه و ولی‌عهد عربستان به پزشکیان تبریک گفت

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولی‌عهد عربستان سعودی طی پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران به وی تبریک گفتند.

ژاپن: گفت‌وگوها را با دولت جدید ایران تحت ریاست جمهوری دکتر پزشکیان تقویت می‌کنیم

دبیر مطبوعاتی وزارت خارجه ژاپن:
روز جمعه 14 تیرماه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و  دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور آینده جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری دکتر پزشکیان نقش سازنده ای برای تنش زدایی و تثبیت اوضاع در منطقه خاورمیانه ایفا خواهد کرد.

ژاپن به تلاش‌های دیپلماتیک پیشگیرانه خود برای کاهش تنش‌ها و تثبیت وضعیت در منطقه خاورمیانه بر اساس روابط دوستانه سنتی با ایران ادامه خواهد داد و در عین حال گفت‌وگوها را با دولت جدید ایران تحت ریاست جمهوری دکتر پزشکیان تقویت می‌کنیم.

 

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ