حق دوومیدانی ۲ سهمیه نبود/همیشه از مدیران با سابقه آسیب دیدیم

اقتصاد ایران: عضو سابق تیم ملی دوومیدانی گفت: دوومیدانی همیشه از داشتن مدیران با سابقه آسیب دیده است در شرایط فعلی نیاز بود که از دل این خانواده فردی عهده دارد پست ریاست شود.

محسن ربانی مربی دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص انتخاب احسان حدادی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: وقتی او با اکثریت آرا انتخاب میشود یعنی مورد تایید خانواده بزرگ دوومیدانی است بنابراین حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. برای حدادی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این رشته المپیکی دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. حدادی یک شخصیت کاملا ورزشی است او از قهرمانان این رشته است و اشراف کاملا به همه موضوعات در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی معتقدند چون حدادی سابقه مدیریت ندارد ممکن است در اداره یک فدراسیون به مشکل بخورد، گفت: سابقه دار شدن از یک جایی بالاخره شروع می‌شود از حالا دیگر او هم سابقه مدیریت دارد. حدادی آنچنان جوان هم نیست که بگوییم نمی‌تواند کاری انجام دهد. او حالا نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و سال‌ها در این ورزش فعالیت کرده است. قطعا این تجربه‌ ۴۰ ساله در عرصه مدیریت هم به او کمک خواهد کرد.

قهرمان سابق آسیا در ماده پرش با نیزه ادامه داد: شخصا اعتقاد دارم احسان حدادی بی‌سابقه در مدیریت از خیلی‌هایی که سابقه داشتند و آمدند و این رشته را به این حال و روز انداختند بهتر است. کم نبودند مدیرانی که جامعه دوومیدانی به آنها اعتماد کرد اما در اصل آنها یک پنجم احسان حدادی هم نبودند. در شرایط فعلی واقعا نیاز بود یک نفر از خانواده همین رشته عهده دار این سمت باشد که خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است. دوومیدانی ایران به امثال احسان حدادی نیاز دارد.

حق دوومیدانی ۲ سهمیه نبود/همیشه از مدیران با سابقه آسیب دیدیم

این مربی دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید مهمترین مشکل این روزهای دوومیدانی چیست که رئیس جدید باید با برنامه ریزی مناسب این رشته را از این حالت خارج کند؟ گفت: مشکلات زیاد است و همه آن را نیز دقیقا همان مدیرهایی به وجود آوردند که با سابقه مدیریت عهده دار این سمت شده بودند. قطعا حدادی برای تک تک موارد برنامه دارد. قطعا اگر جایی نیاز به مشورت و کمک هم باشد از خانواده این رشته کمک می‌گیرد.

عضو سابق تیم ملی دوومیدانی در مورد کسب سهمیه المپیک توسط فرزانه فصیحی و حسن تفتیان عنوان کرد: حیف شد که برخی از ورزشکاران ما موفق نشدند سهمیه المپیک را به دست بیاورند. حق دوومیدانی این بود که حداقل ۴ یا ۵ نماینده در پاریس داشته باشد ولی عدم مدیریت خوب باعث شد این فرصت از دست برود. این دو دونده هم بخاطر تلاش‌های خودشان بود که موفق شدند راهی این بازیها شوند. آنها کار خودشان را انجام دادند. در مورد نتیجه هم نظر ما مهم نیست همین که آنها توانستند مستقیم وارد المپیک شوند یعنی کارشان را درست انجام دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ