مشکلات آب شهرستان عسلویه رفع شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: همه مسؤولان تلاش مضاعفی داشته باشند تا مشکلات آب شهرستان عسلویه رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه قرآن در آیات متعددی ما را به تقوا دعوت می‌کند اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمود هر که دوست دارد بین مردم باتقواتر باشد بر خدا توکل کند.

امام جمعه عسلویه با ااره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب درباره مدافعین حرم اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند دشمن در طراحی خود قصد داشت با تسلط بر منطقه و اعمال فشارهای سیاسی اقتصادی و نظامی ایران و نظام اسلامی را از بین ببرد اما جمعی از جوانان با ایمان با مرکزیت جمهوری اسلامی این نقشه پرخرج استکبار را به شکست کشاندند.

وی خاطرنشان کرد: دیگران هم با تاسی از ایران گروه‌های تشکیل دادند و دفاع کردند. حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد. هدف ناامن کردن ایران و منطقه بود و این خطر بزرگ را خنثی کردند.

هاشمی‌نژاد: افزود: بعضی افراد می‌گویند باید به آمریکا اتکا کنیم و به یک کشور بزرگ وابسته شویم؛ اینها چشمشان به خارج از مرزها است و به ظرفیت‌های داخلی توجه ندارند. ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد و ایران روی پای خود ایستاده است. مردم باید مواظب این تفکر باشند که بسیار خطرناک است.

وی تاکید کرد: باید به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی دل خوش کنیم. ظرفیت‌های ارزشمند و گرانقدری در داخل داریم و در رأی دادن به صلاح کشور و ملت فکر کنید. هشت سال قبل از دولت سیزدهم آب خوردن را هم به خارج ربط می‌دادند. مواظب باشید این تفکر بر نگردد و حاکم نشود.

امام جمعه عسلویه یکی از مشکلات شهرستان را مشکل آب دانست و افزود: مردم در آب و برق صرفه جویی کنند. تاکید می‌شود حتی یک لامپ اضافه هم تأثیر دارد. اسراف شرعا حرام است و باید از اسراف بپرهیزیم. گزارش‌ها حکایت از اسراف در مصرف آب و برق دارد.

وی ادامه داد: وضعیت آب تا کی باید این چنین باشد؟ بعضی مناطق شهرستان در هفته یک روز آب دارند آن هم کم فشار و ضعیف. مدیرکل آبفا این موضوع را دنبال کنند و مشکل آب شهرستان عسلویه را حل کنند. اینکه بیایند جلسه بگیرند و بروند فایده ندارد و باید مجدانه پیگیر باشند. میگویند شهرستان پارسیان در دو قدمی ما هست مشکل آب ندارد ولی چرا عسلویه مشکل دارد.

امام جمعه عسلویه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: فردا شب ماه محرم ماه عزای آل الله شروع می‌شود و از همه متولیان حسینیه‌ها و هیأت‌ها تشکر می‌کنم که تدارک می‌بینند و آماده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مصرانه می‌خواهم وحدت را بیش از پیش حفظ کنند و اجازه ندهند وحدت خدشه دار شود. از سخنرانان و منبری‌ها هم می‌خواهیم که اهداف نورانی قیام عاشورا و فلسفه و پیام عاشورا و امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) برای مردم تبیین کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ