انتخابات همواره نماد ذات مردم‌سالارانه این نظام است

اقتصاد ایران: ماهشهر - امام جمعه بندر امام خمینی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره نماد و نشانه ذات مردم‌سالارانه این نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم تجربه مردم‌سالاری دینی را به بهترین وجه ممکن نشان می‌دهند و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت عزیز و آزاده ایران به جهانیان نشان داده می‌شود.

وی افزود: به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی که نقش عظیمی در برپایی این مردم‌سالاری دینی و تاکید بر حضور مردم در انتخابات داشتند تبریک می‌گویم. پیروز واقعی انتخابات خود مردم هستند و آنچه در دنیا برای یک نظام سیاسی مقتدر مهم است همین درجه بالای مشارکت مردمی است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی بیان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره نماد و نشانه ذات مردم‌سالارانه این نظام مقدس بوده و ایران اسلامی این افتخار را دارد تا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ده‌ها مورد از انواع انتخابات را با سلامت و امنیت کامل و به بهترین وجه برگزار کند.

وی ادامه داد: در تمامی دوره‌های انتخابات، آنچه بیش از همه دارای اهمیت و تأکید بوده و هست، مشارکت پر شور ملت در انتخابات است. مشارکت بالا ضامن قدرت، صلابت، اقتدار و امنیت برای کشور، ملت و نظام است و مانع از طمع دشمنان ظالم خواهد شد و بر همگان واجب است تا برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو بیشترین تلاش و همت را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نتیجه انتخابات امروز ۱۵ تیر ۱۴۰۳ نقش بسیار مهمی در آینده کشور و تداوم فداکاری‌ها، کارآمدی و راه شهید رئیسی دارد و بر همه لازم است تا با همت، تلاش و انتخاب اصلح، فردی را در رأس قوه اجرایی قرار دهند که بتواند با رفع ضعف‌های گذشته، تداوم دهنده مسیر پیشرفت کشور باشد.

امام جمعه بندر امام خمینی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد تمکین هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آن‌ها به نتایج انتخابات است. بدون شک بر نامزد غیرمنتخب و حامیان آن واجب است تا از هر گونه ایجاد شبهه در نتایج خودداری کرده و در صورتی که اعتراضی هم وجود دارد از مراجع قانونی و رسمی پیگیری شود تا موجب طمع دشمنان و بدخواهان کشور و ایران عزیز نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ