صالحی امیری: روند مشارکت نسبت به هفته گذشته بسیار مثبت است

اقتصاد ایران: صالحی امیری در جمع خبرنگاران گفت: مجموع ارزیابیمان از روند کلی انتخابات بسیار مثبت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری نماینده مسعود پزشکیان نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ستاد مرکزی وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: لازم است از طرف ستاد انتخابات آقای مسعود پزشکیان از همه رسانه‌های سراسر کشور تشکر کنم که در ایجاد شور انتخاباتی نقش بی‌بدیلی داشتند. رسانه‌ها حلقه ارتباط ما و مردم هستند.

وی در خصوص روند مشارکت افزود: روند مشارکت نسبت به هفته گذشته بسیار مثبت است. امیدوارم تا پایان ساعت اخذ رأی امشب اخبار خوب و نشاط آفرینی را داشته باشیم و در مجموع ارزیابیمان از روند کلی انتخابات بسیار مثبت است. هرچند مسائل و چالش‌های کوچک در همه ادوار انتخابات وجود داشته است که آن‌ها را با گفتگو و تعامل و مذاکره حل و فصل می‌کنیم.

صالحی امیری تاکید کرد: تا این ‌لحظه با مسائل جدی برخورد نکرده‌ایم. اراده نظام بر برگزاری انتخابات حداکثری و اراده مردم حضور در صندوق‌های رأی است که این دو اراده وفاق و انسجام ملی ایجاد می‌کند که در نتیجه برنده مردم و نظام هستند و شخص خاصی نیست، لذا هیچکس نباید احساس کند او برنده است.

وی‌اظهار کرد: اگر میزان مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد، نظام برنده است چون قدرت ملی ایران افزایش می‌یابد و مردم برنده‌اند که تغییری در سفره و معیشت آنها احساس خواهند کرد.

نماینده پزشکیان در ستاد مرکزی وزارت کشور با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان آرزوی مشارکت حداکثری و تغییر در معیشت مردم ایران را داریم، اذعان کرد: امشب تا صبح در وزارت کشور مهمان این مجموعه هستیم. رفتار وزیر کشور و مجموعه وزارت کشور با ما بسیار اخلاقی و با مدارا و شایسته بود و ما گله‌ای نداریم.

وی اذعان کرد: برخی گزارش‌ها از برخی صندوق‌ها می‌رسد که در یک محیط دوستانه و با گفت و گو حل می‌کنیم. همچنین نسبت به روند کلی انتخابات مشکل خاصی را احساس نکرده‌ایم. ما به عنوان نمایندگان آقای پزشکیان مساله‌ای را نه مشاهده کرده و نه باور کرده‌ایم که اتفاق افتاده باشد. اگر هر موضوعی هم باشد با خود وزارت کشور منعکس می‌کنیم و این مسائل در روند کلی انتخابات تاثیر جدی ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ