گزارشی از تخلفات احتمالی انتخابات در گیلان داده نشده است

اقتصاد ایران: رشت- رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه انتخابات در سلامت و امنیت در حال برگزاری است، گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخلف احتمالی انتخابات در گیلان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر جمعه در بازدید سرزده از صندوق اخذ رأی در شهرستان رودبار اظهار کرد: شور و نشاط انتخابات ریاست جمهوری در دوم نسبت به دور نخست بیشتر و ملموس‌تر است.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر لزوم سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تاکنون هیچ گزارشی از تخلف احتمالی در انتخابات گیلان گزارش نشده است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه انتخابات گیلان در سلامت و امنیت در حال برگزاری است، گفت: مشارکت مردم در دوم انتخابات ریاست جمهوری با شور و شعف بیشتری همراه است.

وی با بیان اینکه هر رأی مردم نه بزرگی به یاوه گویی های دشمنان است، افزود: دشمن با هر ابزار و ترفندی تلاش می‌کند حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بی اثر جلوه دهد و حتی شعار نه به انتخابات را مطرح می‌کند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به حضور معنادار مردم ور پای صندوق‌های رأی بیان کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس تر از گذشته کرد و این حضور نشان داد که کماکان پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و از اغواگری‌های رسانه‌ای دشمن فریب نمی‌خورند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه هر رأی مردم پشتوانه بزرگی برای نظام است، گفت: مشارکت بالای مردم انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف جهانی قوت می بخشد.

وی با اشاره به تکلیف سنگین کارگزاران و مسؤولان در قبال رأی مردم افزود: فردی که رأی اکثریت را از مردم کسب می‌کند و رئیس جمهور می‌شود باید پایبند وعده‌هایش باشد و در مسیر امامین انقلاب برای اعتلای نظام اسلامی بکوشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ