فرد منتخب باید رئیس جمهور همه ملت باشد

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نامزدها بدانند عمر ریاست‌ها کوتاه است در این چهارسال خود تمام تلاش خود را برای ملت انجام دهند و فرد منتخب باید رئیس جمهور همه ملت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: شرط قبولی اعمال برخورداری از تقوا است عمل ممکن است انجام شود اما شاید قبول نشود بنابراین باید عمل به درجه تقوا برسد عمل که همراه تقوا باشد پذیرفته می‌شود.

وی افزود: آنکه مال یتیم را می‌خورد گویی آتش را می‌خورد و در روز قیامت در آتش می‌سوزد ایتام را باید اکرام کرد، طرح اکرام ایتام کمیته امداد ارزشمند است که افراد محترمانه ایتام را تحت پوشش گرفته و کمک می‌کند

امام جمعه اردستان با اشاره به دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری، بیان کرد: نامزدها بدانند عمر ریاست‌ها کوتاه است در این چهارسال خود تمام تلاش خود را برای ملت انجام دهند و بر مبنای نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند همچنین فرد منتخب باید رئیس جمهور همه ملت باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: تا ۱۲ مرداد مسئولان با قاطعیت باید کارهای خود را انجام دهند کارها یک لحظه نباید تعطیل شود همگان در خدمت مردم اندکی درنگ نکنند.

وی ادامه داد: امروز و فردا باقی مانده سال قمری است و وارد سال جدید قمری می‌شویم که با محرم آغاز می‌شود و همراه با غم و اندوه است، سیاه پوش کردن مساجد و محله‌ها انجام می‌شود.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: در هیئات مذهبی معارف، احکام و اخلاق بیان شود، همچنین عزاداری‌های منظم و مرتب صورت گیرد، برای پرچم زنی و نصب علائم ها دقت لازم انجام شود و در پخت غذا اسراف نشود.

دهشیری یادآور شد: امر به معروف و نهی از منگر اگر اجرا شود تمام واجب‌های الهی احیا می‌شود و انتقام از دشمن گرفته می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ