رئیس جمهور شهید برایم استاد و بزرگ‌تر بود/ قدردانی از اهالی رسانه

اقتصاد ایران: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خبرگزاری مهر درباره ارتباطی که با شهید رئیسی داشت گفت و از نقش رسانه‌ها در پرشورتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز جمعه ۱۵ تیر ماه بعد از اخذ رأی در تالار وحدت با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل و مدیران و دبیران گروه رسانه‌ای مهر دیدار و از بخش‌های مختلف خبرگزاری بازدید کرد.

وزیر ارشاد در گفت‌گو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی درباره نقش پررنگ رسانه‌ها برای دعوت از مردم به حضور پای صندوق‌های رأی گفت: خوشحالم که این فرصت پیش آمد تا به همکارانم در خبرگزاری مهر خداقوت عرض کنم و از عزیزانمان در همه بخش‌های خبرگزاری تقدیر و تشکر کنم. به هرحال خبرگزاری مهر بیشتر سویه فرهنگی و هنری دارد.

وی ادامه داد: الحمدالله رسانه‌های ما، هم در انتخابات مجلس و هم در این انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس جمهور کشورمان باعث شد کشور با کم‌ترین میزان آمادگی وارد فضای انتخابات شود، مصادف شدن با فصل گرم سال و انتخاباتی که همراهش انتخابات شوراها را نداشت و دیگر مشکلات، انصافاً خوب عمل کردند. دوستان هم در رسانه ملی و هم در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها تلاششان ستودنی است و من جا دارد از اینجا از همه همکاران رسانه‌ای که امروز هم با قوت دارند کارشان را با کمترین امکانات انجام می‌دهند و هم انتخابات را پوشش می‌دهند و هم به پرشورتر شدن انتخابات کمک می‌کنند، تقدیر و تشکر کنم.

اسماعیلی با اشاره به رابطه نزدیکی که با شهید رئیسی داشته است، بیان کرد: رابطه من با آقای رئیس جمهور شهید ورای رابطه یک رئیس و مرئوس و وزیر و رئیس جمهور بود. ایشان برای من یک استاد و بزرگ‌تر بودند. من داغ سنگینی را از دوری ایشان بر دل دارم و این روزها برای من خیلی سخت گذشته است. برای روح بلند ایشان هم‌نشینی با اباعبدالله را مسالت می‌کنم که همیشه و در همه حالات ایشان توجه ویژه داشتند به توسل، زیارت و آل الله و این مساله با روح و خونشان عجین شده بود.

وی در پایان بیان کرد: هیچ چیزی برای من و دوستانم بار غم ایشان را کاهش نمی‌دهد و این غم برای ما همیشگی است. ما خودمان را دلخوش کرده ایم که ان شاءالله ما هم هرچه زودتر بتوانیم با شهادت به این عزیز بپیوندیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ