مشارکت مردم در انتخابات یاس دشمنان را به دنبال دارد

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم یاس دشمنان را به دنبال دارد، گفت: مردم استان کار نیمه تمام خود را به اتمام رسانده و حماسه حضورشان را کامل خواهند کرد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، یاس دشمنان را به دنبال دارد، تاکید کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان سمنان با حضور پای صندوق‌های رأی کار نیمه تمام خود را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به اتمام می‌رسانند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای مأیوس کردن ملت ایران تلاش سرشاری دارد، افزود: مخالفان ایران اسلامی و مخالفان پیشرفت کشور به مردم می‌گویند که رأی ندهید زیرا رأی دادن اهمیتی ندارد در صورتی که این طور نیست و مردم ما اتفاقاً از این صحبت‌های معاندان انگیزه بیشتری پیدا کرده تا حضور پر رنگ تری داشته باشند کما اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی این امر را نشان داده‌اند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم استان هفته قبل در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عزت مندی خودشان را نشان دادند اما این انتخابات دور دوم دارد و به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دور نیز مردم با مشارکت بالا، حضور پیدا کنند، تاکید کرد: اهمیت انتخابات دور دو به اندازه دور نخست بلکه بیشتر است.

مطیعی با بیان اینکه مردم استان کار نیمه تمام خود را به اتمام رسانده و حماسه حضورشان را کامل خواهند کرد، ابراز کرد: هر یک رأی مردم ما نیز سرنوشت ساز خواهد بود.

وی همچنین از مردم خواست تا پای صندوق‌های رأی دومین دور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرده و هر چه زودتر رأی خود را به صندوق بیاندازند و این کار را به ساعات آخر موکول نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که امنیت شعب را در سراسر استان فراهم کرده‌اند تقدیر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ