رأی ملت اعتماد به نظام است

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رأیی که امروز ملت ما به رئیس جمهور نهم می‌دهند در حقیقت اعتماد به نظام و تأیید آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر جمعه در لحظه رأی انداختن در مسجد بقیه‌الله در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: مردم مسلمان و متدین استان اردبیل از اولین ساعات صبح امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا بار دیگر با رأی خود به نظام قوت قلب بدهند.

وی به شکل‌گیری صف‌های طولانی در انجام تکلیف شرعی اشاره کرد و گفت: کشاورزان، بازاریان، معلمان و سایر صنوف و اقشار از اول صبح تلاش می‌کنند تا به این تکلیف شرعی و دینی خود عمل کرده و زمینه‌ساز یک مشارکت فعال و پویا در عرصه انتخابات و پشتیبانی از نظام باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از انتخابات به عنوان تضمین‌کننده امنیت و سلامت کشور خبر داد و تصریح کرد: دادگستری استان امنیت و سلامت انتخابات را به دقت رصد می‌کند و گزارش‌های دریافتی ما از سراسر استان اردبیل نشان می‌دهد که در این دوره از انتخابات سلامت و امنیت انتخابات در حد عالی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: دستگاه قضا نمایندگانی را در هیأت‌های اجرایی دارد که دادستان‌ها و رئیس دادگستری‌های شهرستان‌ها عضو هیأت اجرایی هستند و در مرکز استان، شهرها، بخش‌ها و مناطق مختلف دستگاه قضا در کنار هیأت‌های نظارت بر روند رأی‌گیری و مشارکت مردم نظارت دقیق دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاه قضا تلاش می‌کند تا از آرای مردم صیانت کرده و اجازه ندهد تا در این رأی ملت کوچک‌ترین خدشه و خدعه‌ای وارد شود.

حجت‌الاسلام کثیرلو اضافه کرد: به تناسب حضور با صلابت مقام معظم رهبری در اول صبح ما نیز از مردم استان درخواست می‌کنیم تا در اولین ساعات در رأی‌گیری حاضر شده و رأِی خود را به آخر وقت و ساعت پرتراکم موکول نکنند چرا که در نوبت عصرگاهی خستگی و برخی اختلال‌ها در سرعت اینترنت را شاهد هستیم که انتظار می‌رود در همان ساعت اول رأی‌گیری در شعبات حاضر شده و رأی خود را به صندوق‌ها بریزند.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه در پوشش مناسب اخبار و رویدادهای انتخاباتی در مناطق مختلف استان بیان کرد: لحظه رأی انداختن یک کشاورز قبل از رفتن به سر مزرعه برای ما خوشحال‌کننده بود و قطعاً مردم استان قبل از انجام هر کاری امروز تکلیف شرعی و ملی خود را انجام داده و سپس به کارهای روزمره خود می‌پردازند.

حجت‌الاسلام کثیرلو آرای مردم را با انگیزه‌ای مضاعف در پشتیبانی از نظام و اعتمادآفرینی ارزنده و شایسته توصیف کرد و ادامه داد: این رأی در حقیقت تداوم راه شهدا، اطاعت از مقام معظم رهبری و تأیید نظام است و به قدرت و صلابت نظام بیش از گذشته کمک خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امیدواریم مردم استان با مشارکت بالا همچون انتخابات گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی و منطقه‌ای بیفزایند و نام خود را به عنوان افتخارآفرینان این کشور در تاریخ ثبت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ