حضور گسترده مردم در انتخابات پاسداشت خون شهدا است

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری به نوعی پاسداشت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی صبح امروز جمعه صمن شرکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اهواز اظهار کرد: انتخابات در هر جامعه‌ای نشان‌دهنده مردم‌سالاری است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیر نظر ولایت فقیه رنگ و بوی خاصی به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات می‌تواند نشانه مردم‌سالاری دینی باشد، افزود: مردم با شرکت در انتخابات اراده خود برای تعیین سرنوشت خود را نشان می‌دهند. حاکمیتی که بتواند رأی حداکثری مردم را داشته باشد، پشتوانه محکمی خواهد داشت و می‌تواند در جهان با کشورهای متخاصمی که چشم طمع به آن دارند، با قاطعیت صحبت کند و در سال‌های حاکمیت نظام اسلامی نیز روند انتخابات این گونه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، پاسداشت خون شهدا است و امیدواریم فرهنگیان همان گونه که در اجرای انتخابات نقش مهمی ایفا می‌کنند، در حوزه مشارکت نیز مانند همیشه نقش‌آفرینی کنند.

حبیبی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات بیان کرد: فرهنگیان از صبح زود پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند. دانش‌آموزان رأی اولی نیز احساس تکلیف کرده‌اند و برای بار اول به طور مستقیم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری باید به انتخاب فرد اصلح توجه کنیم، فردی که بتواند مسیر خدمت و انقلاب را ادامه دهد و ولایت‌مدار و مدافع حوزه مقاومت در جهان باشد. مردم ولایت‌مدار ایران نمی‌گذارند پرچم شهید رئیسی بر زمین بماند و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، در این امتحان بزرگ پیروز خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ