مردم سیریک از دلیل حضور در انتخابات گفتند

اقتصاد ایران: بندرعباس- مردم سیریک ضمن حضور پای صندوق رأی دیگران را نیز به دعوت به مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: با فرارسیدن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مردم سیریک دوشادوش مردم سایر نقاط کشور با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی در آینده کشور خود مشارکت می‌کنند.

شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری تلاش خود را بر این مبنا قرار دادند تا ضمن حضور حداکثری به تشویق طیف‌های گوناگون مردم به شرکت در انتخابات بپردازند و از آنجایی که استکبار جهانی در پی مشارکت حداقلی است، مردم سیریک با تمام قوت خود را به صورت شبانه‌روز در تقویت مشارکت حداکثری متمرکز کرده‌اند.

محمد زرهی زاده یکی از شهروندان سیریکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مشارکت شما مردم نجیب سیریک در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمان‌های شهدا را به جهانیان صادر کرد و رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی بود.

وی افزود: مردم بی اثر کردن سیاست نا امید سازی و القای بی تفاوتی و تردید افکنی دشمن را به خوبی به نمایش گذاشتند و قطعاً این مهم را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز به جهانیان نشان خواهند داد.

مردم سیریک در طول عمر انقلاب یک قدم از ولایت کوتاه نیامده‌اند

یوسف زرهی دهیار میشی با بیان اینکه مردم ولایتمدار سیریک همانطور که هشتم تیر ماه نشان دادند پای این انقلاب ایستاده‌اند، گفت: امروز پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ روز بالندگی دوباره است، روز تعیین سرنوشت و اثبات صحت نظامی که همواره مردم پای آن و آرمان‌هایش تمام قد ایستاده‌اند و قطعاً مردم دوباره در آزمون بزرگ انتخابات پیروز خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون انتخابات متعدد در کشور برگزار شده است، تصریح کرد: تمام این انتخابات‌های برگزار شده در راستای تحقق بخشیدن به نقش تعیین کننده مردم بوده است.

حضور مردم پای صندوق رأی مقابله با دشمن است

سلیمان حیدری یکی از شهروندان سیریکی که جزو پیشکسوتان حضور در پای صندوق رأی به شمار می‌آید به خبرنگار مهر گفت: با این شرایط سخت جسمانی و با وجود اینکه مریض احوال هستم هفته گذشته پای صندوق رأی آمده‌ام تا به دنیا ثابت کنم مردم ایران حتی یک قدم از ولایت کوتاه نیامده‌اند.

حیدری دلیل اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات را تقویت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: عدم شرکت در انتخابات عامل تضعیف نظام اسلامی محسوب می‌شود و با توجه به اینکه اقتدار نظام با حضور مردم تضمین می‌شود امروز هم به پای صندوق رأی آمده‌ام.

وی مشارکت حداکثری را سبب ناامیدی دشمنان از اقدامات ضدانقلابی عنوان کرد و گفت: یکی از جاهایی که مردم می‌توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است، و در واقع حضور مردم در انتخابات مقابله با دشمن و جلوگیری از سو استفاده تبلیغاتی آنان است.

حیدری خاطرنشان کرد: همیشه این دشمنان هستند که از اختلافات سود می‌برند و از تشتت آرا مردم سو استفاده می‌کند؛ دشمن از دودستگی‌ها و فتنه گری‌ها در داخل کشور تغذیه می‌کند اما وقتی ملت یکپارچه و یکدست باشد و مسؤولان کشور همه با یکدیگر همدل و همراه باشند، شمشیر دشمن کُند می‌شود و جرأت نمی‌کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیاندازد و به او به چشم طعمه نگاه کند؛ مشارکت مردم در امر انتخابات می‌تواند این همبستگی ملی را در مقابل چشمان دشمن حیله گر به نمایش بگذارد و به ملت و کشور ما مصونیت ببخشد.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی روح نشاط در جامعه را نهادینه می‌کند

جمعه شاکری یکی از بازاریان سیریک در بیان حضورش در انتخابات به خبرنگار مهر، گفت: ملت قدرت بخش این انقلاب هستند پس مسئولان باید قدر و حرمت ملت را بدانند و با توجه به اینکه انقلاب ما با حمایت و پشتیبانی همین مردم شکل گرفته است پس نیاز است که مسئولان حواسشان به این موضوع باشد.

شاکری با بیان اینکه کسانی بودند و هستند که برای ماندگاری و پایداری این انقلاب خون و جان خود را فدا کردند، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ی ملی است به این خاطر که این شرکت می‌تواند روح نشاط و احساس مسؤولیت را همیشه در جامعه زنده نگه دارد و حضور مردم در صحنه را به رخ دشمنان این ملت بکشد.

وی تصریح کرد: اصل حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات هم برای ما ملت و هم به دشمنان مهم است زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ