اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی در استان همدان انجام شد

اقتصاد ایران: همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بدون هیچ مشکلی در زمینه تأمین برق انتخابات این دوره نیز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سهرابی‌بیدار در نشست هماهنگی برای بررسی تأمین برق حوزه‌های انتخابی استان همدان ضمن آرزوی موفقیت برای کاندیداهای ریاست جمهوری با اشاره به بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: هشتم تیرماه دور اول انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و امروز نیز دور دوم انتخابات برگزار می‌شود و ملت ایران حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیقی در برگزاری انتخابات از سوی شرکت توزیع برق استان انجام شد، گفت: در این دوره گروه‌های عملیاتی تغییر یافت و از ۱۹۰ به ۲۰۷ گروه افزایش یافت است و با آمادگی کامل به تأمین برق برگزاری انتخابات خواهیم پرداخت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به فعالیت ۲۰۷ گروه عملیاتی در این دوره از انتخابات عنوان کرد: تکلیف ما تأمین برق مطمئن و پایدار است و در هر دو دوره سعی کردیم دغدغه‌های تأمین برق شعبه‌های انتخابیه را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه در راستای سطح ایمنی همکاران اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایمنی همکاران اولویت ما بوده و لازم است توجه جدی به این امر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران با ابزارهای در اختیار باید اطمینان داشته باشند که نیروهای مستقر در محل‌های پیش‌بینی شده آمادگی انجام عملیات را دارند، گفت: در این راستا ایمنی جسمی و ذهنی سطح ایمنی فرد مهم است و باید مطمئن باشیم توان انجام کار از سوی نیروها وجود دارد و این اطمینان‌بخشی از سوی مدیران ایجاد شود.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بدون هیچ مشکلی در زمینه تأمین برق انتخابات این دوره نیز برگزار شود، گفت: امیدواریم با حضور پرشور و مشارکت مردمی بار دیگر شاهد یاس و ناامیدی دشمن باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ