انتخابات عرصه به کرسی رساندن اراده مردم است

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: انتخابات یکی از وجوه به کرسی رساندن اراده مردم است و همه وظیفه دارند که این آگاهی را به مردم بدهند.

شیخ یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: انتخابات یکی از وجوه به کرسی رساندن اراده مردم است و همه وظیفه دارند که این آگاهی را به مردم بدهند که نقش مردم در این راستا چیست و از چه جایگاهی برخوردار هستند.

وی با دعوت مردم به مشارکت در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات نمادی عینی از جمهوریت نظام است و مردم می‌توانند با حضور حداکثری در آن اراده واقعی خود را به منصه ظهور برسانند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تاکید کرد: انتخابات این فرصت را به مردم می‌دهد که انسان‌های نخبه و شایسته را در مسند امور بگذارند تا فرآیند پیشرفت و توسعه در کشور شتاب بگیرد.

جمالی اظهار کرد: طی ۴۵ سال گذشته انتخابات‌های زیادی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است که مردم موفق شده‌اند تجربیات ارزنده‌ای کسب کنند که استفاده از تجربیات می‌تواند عاملی برای انتخاب درست توسط مردم باشد.

وی تصریح کرد: رئیس قوه مجریه جایگاه رفیعی در رسیدگی به مسائل اقتصادی، اجتماعی، درمانی و فرهنگی کشور دارد و ۴ سال سکان امور کشور را در دست می‌گیرد از این رو لازم است مردم با رأی بالا و مشارکتی سازنده رئیس جمهور کشور را انتخاب کنند.

امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس خاطرنشان‌کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب می‌شود سطح همبستگی و اتحاد ملی در جامعه ارتقا پیدا کند و رئیس جمهور منتخب با پشتوانه قوی مردمی به اداره امور بپردازد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ