بشیر بی‌آزار: هنرمندان، آزادی‌های ایران را به جهان معرفی کنند

اقتصاد ایران: هنرمند حامی فلسطین پس از آزادی از فرانسه با حضور در انتخابات گفت: هنرمندان، آزادی‌های ایران را به جهان معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بشیر بی‌آزار هنرمند حامی فلسطین است که به صورت غیرقانونی در فرانسه بازداشت شده بود؛ جمعه ۱۵ تیرماه در دور دوم انتخابات ریاست جمهور با حضور در تالار وحدت در جمع خبرنگاران در تشریح روند دستگیر خود، گفت: دنیا دنیای رسانه و هنر است و تمام سیاستمداران دنیا اهداف خود را به وسیله رسانه و هنر پیش می‌برند، غرب تمام دروغ‌های خود را به واسطه رسانه و هنری که در اختیار دارد ساخته و پرداخته است.

وی افزود: فکر می‌کنم هر چقدر هنرمندان ایران بتوانند در معرفی واقعیت‌های ایران حقایق و آزادی‌های ایران، ورود کنند و همانطور که هست ایران را به دنیا معرفی کنند؛ یک جهش خیلی بزرگ خواهیم داشت. به نظرم وظیفه و رسالت اصلی هنرمند این است که کشورش را همانطور که هست و واقعیت دارد به دنیا معرفی کند.

این هنرمند حامی فلسطین در مورد حضور هنرمندان در انتخابات، بیان کرد: مشارکت هنرمندان و ماندن آنها پای منافع کشورشان بسیار ارزشمند است و تاکنون تلاش شده است که این موضوع را کمرنگ کنند. می‌خواستند هنرمندان را از بدنه مردم و از بدنه ملت ایران جدا بکنند، هنرمندان ما وظیفه دارند آن‌هایی که می‌خواستند بین هنرمند و جامعه فاصله بیندازند را ناامید کنند.

بی‌آزار با بیان اینکه هنرمندان باید با هوشیاری در انتخابات حضور پیدا کنند گفت: من اینجا در تالار وحدت هنرمندان بسیاری را دیدم که برای شرکت در انتخابات حاضر شدند و امیدوارم که امروز انتخابات پرشوری برگزار شود. امیدوارم ۴ ساله آینده با دولت جدید برابر با ۴ سال رشد و شکوفایی پرسرعت‌تر و بیشتر برای ما خواهد بود.

این هنرمند حامی فلسطین که به طور غیرقانونی در فرانسه بازداشت شده بود در مورد تفاق‌های رخ داده عنوان کرد: به نظرم ارزش دارد که این وقایعی که رخ داده ثبت و ضبط شود و برای کسانی که این موارد را نمی‌دانند انتقال داده شود چرا که من خودم فردی بودم که ر می‌کردم می‌دانم در غرب آزادی بیان وجود ندارد همینطور حقوق بشر ولی در مدت یک ماه گذشته که این اتفاق رخ داد و من در فرانسه زندانی شدم با یک چهره دیگری از غرب و حکومت غرب آشنا شدم.

بی‌آزار با تاکید بر اینکه در غرب مطلقاً به آزادی بیان اعتقادی ندارند، افزود: در غرب به انواع حقوق مردم مطلقاً اعتقادی ندارند و تمام آنچه که مطرح می‌کنند یک روبنا است و پشت آن با آنچه که در ظاهر هست کاملاً متفاوت است من شعار نمی‌دهم و این را با گوشت و پوست و استخوانم در این یک ماه گذشته لمس کردم. که در فرانسه حتی به وکلای من پاسخ نمی‌دادند. در همین حد که بگویند چه اتفاقی در حال وقوع است.

این هنرمند حامی فلسطین با طرح این موضوع که امیدوارم بتوانم اتفاق‌هایی را که از سر گذرانده‌ام به صورت مستند ارائه دهم، گفت: فکر می‌کنم این کار وظیفه من است که این اتفاق‌ها را منتقل بکنم.

تکمیل می‌شود...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ