شرکت در انتخابات یک کار خیر و فریضه تعجیل‌دار است

اقتصاد ایران: سنندج_ استاندار کردستان گفت: تعجیل در امر خیر همواره از واجبات دین بوده و امروز انتخابات یک خیر تعجیل‌دار است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح جمعه در مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات کار خیر و فریضه‌ای مهم است که باید در انجام آن تعجیل کرد.

وی بیان کرد: همچنین در پیروی از رهبر معظم انقلاب و اینکه چندین سال ایشان با توجه به اهمیت و موضوعیت مشارکت زود هنگام اولین نفر در رأی دادن بودند پس شرکت در ساعات اولیه مهم است.

استاندار کردستان عنوان کرد: برگزاری فرایند مردمی انتخابات در کشور درسته کار اجرا و نظارت آن با نام وزارت کشور و شورای نظارت است اما در نهایت عوامل اجرایی و نظارت آن مردمی و از قشر فرهنگیان، کارمندان و معتمدین و بازاریان هستند.

زارعی‌کوشا افزود: لذا برگزاری فرایند انتخابات کاملاً مردمی بوده و ۲۵ هزار نفر در یک هزار و ۲۹۶ شعبه ما و ۶۱۱ شعبه سیار از ساعات اولیه به فرایند متصل شدند.

وی بیان کرد: امیدواریم که میزان مراجعه و مشارکت نسبت به دور قبل افزایش یابد و در دور دوم کار تکمیل شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: حضور در انتخابات با هدف بوده و هدف آن تعیین رئیس جمهور است که امیدواریم نسبت به دور اول مشارکت بهتر باشد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: آمار دور اول در تاریخ ۸ تیر قابل قبول نبود لذا از مردم شریف استان خواهشمندیم مشارکت خود را افزایش دهند و کسانی هم که دور اول شرکت نکردند بدون هیچ مانعی این دور شرکت کنند.

وی اذعان کرد: در آمار مقایسه‌ای ساعات اولیه امروز نسبت به هفته گذشته مشارکت بیشتری را شاهد بودیم و امیدواریم در جمع بندی نهایی هم این آمار بیشتر باشد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم استان در این فصل در باغ و مزارع حضور دارند حتماً قبل از رفتن رأی دهند و یا با همراه داشتن کارت ملی خود در شعبه سیار رأی خود را به صندوق بیاندازند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ