کاظمی‌پور: حداقل در ۳ رشته دیگر هم می‌توانستیم سهمیه بگیریم

اقتصاد ایران: معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش وزارت ورزش و کمیته‌ها بر این است که حضور بانوان هم به لحاظ کمی و هم کیفی در سطح طرازی باشد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مریم کاظمی‌پور در حاشیه حضور اهالی ورزش برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی، درباره حضور بانوان در المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: ما حداقل در سه، چهار رشته دیگر هم می‌توانستیم سهمیه بگیریم. ان‌شاءالله تدبیری که برای دوره بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی در ناگویا می‌شود، قطعاً ظرفیت ورزش بانوان برای حضور در المپیک و پارالمپیک بیشتر خواهد بود. ما در پارالمپیک با کیفی‌نگری و در المپیک با این ارتقا سطح کمی نسبت به گذشته، حرکت جدی را با این تعداد در عرصه قهرمانی نشان دادیم. امیدواریم که این اتفاقات در المپیک و بازی‌های آسیای آینده هم از حیث مدال و هم حضور ورزشکاران ادامه داشته باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم ارتقاء چشمگیری داشته باشیم و این مسئله نشان بدهیم.

وی افزود: ما با تدارکات‌هایی که برای بانوان المپیکی دیده شده، از نظر مدال‌آوری چیزی نشان از ضعف و کمبود در قهرمانان نداریم. تعداد زیادی از بانوان در تورنمنت‌های خوب بین‌المللی و اردوهای مشترک با طراز بالا حضور دارند. تمام تلاش وزارت ورزش و کمیته‌ها بر این است که حضور بانوان هم به لحاظ کمی و هم کیفی در سطح طرازی باشد که به موفقیت برسد و سکو و مدال هم قابل پیش‌بینی باشد.

وی عنوان کرد: چیزی که در بیانات رهبری هم مشهود بود، این بود که حضور زن مکرمه و محجبه ایرانی در عرصه بین‌المللی نمادی از موفقیت در جبهه فرهنگی و معرفی زن مسلمان است که این از مدال‌آوری و سکو کمتر نیست و ارزش قهرمانی را به مراتب بیش از چیزی که هست، به دنیا نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ