انتظارات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده/ ما را به رقبا نزدیک کنید

اقتصاد ایران: خانواده ورزش کشور با حضوری پرشور پای صندوق‌های مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداختند و از رئیس جمهور آینده انتظار دارند به وضعیت مالی این حوزه توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، با در نظر گرفتن صندوق اختصاصی برای جامعه ورزش، بسیاری از قهرمانان، مسئولان و چهره‌های ورزشی از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی، رأی خود به رئیس جمهور آینده را در صندوق انداختند.

کیومرث هاشمی: شعبه اختصاصی اتفاق ویژه ای برای ورزش بود

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از حضور جامعه ورزش پای صندوق رای گفت: استقبال جامعه ورزش نسبت به دور اول بسیار بهتر است. خوشحالم که تدبیر شد تا جامعه ورزش با اتحاد بیشتر در یک صندوق رای اختصاصی شرکت کنند، قابل تقدیر است. همه رسانه ها هم فعالیت خیلی زیادی داشتند که قابل تقدیر است.

وی در مورد مطالبات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده گفت: در یک سالی که حضور داشتم سعی کردم صادقانه با جامعه ورزش تعامل کنیم و کنار هم باشیم. شهید رئیسی هم هر چه خواسته برای ورزش داشت برآورده کرد. ان شالله هر فردی که انتخاب می شود بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

مهدی تاج: انتظار جامعه فوتبال از رئیس جمهور بالاست

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در صندوق اختصاصی جامعه ورزش گفت: دولت و رئیس جمهور برای مردم مهم هستند و نقش دولت ها در فوتبال هم بسیار مهم است. نمونه این را در کشورهای قطر و عربستان می بینیم که دولت ها چقدر در این رشته تاثیرگذار هستند. 

وی ادامه داد: انتظار جامعه فوتبال این است که رئیس جمهور آینده هم توجه ویژه ای به این رشته داشته باشد چرا که الان فوتبال در دنیا می تواند تاثیرگذار باشد و حرف ملت ها را در جهان بزند. انتظار مردم این است که در بخش قهرمانی اتفاقات خوبی رخ دهد که امیدوارم در آینده این مهم رقم بخورد.

مناف هاشمی: انتظارات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده بالاست

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تمجید از حضور اهالی ورزش پای صندوق های رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبیعی است که اگر ورزش می خواهد موفق باشد باید مورد حمایت ویژه دولت قرار بگیرد. به همین خاطر انتظار این است که دولت آینده از نظر تامین بودجه و منابع مالی بتواند با برنامه دقیق و طولانی مدت اقتصاد ورزش، حوزه قهرمانی و همگانی را متحول کند. شک نداشته باشند که جامعه ورزش هم حامی دولت خواهد بود.

نبی: رئیس جمهور آینده سیاست فعلی را ادامه دهد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم رئیس جمهور آینده بتواند سیاست گذاری که در یک سال اخیر در ورزش بنا گذاشته شده است را دنبال کند. ورزش کشور در یک سال اخیر حدود ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. امیدوارم دولت شعار ایران قوی ورزش قوی را در آینده هم دنبال کند. 

وی افزود: کشورهای همسایه با سرمایه گذاری سنگین در حال پیشرفت هستند و ما هم باید بتوانیم با حمایت هایی که دولت می شود این شرایط را دنبال کنیم. جامعه ورزش در همه عرصه ها حضور داشته و طبیعی است که انتظار داشته باشند که از سوی دولت ها مورد حمایت قرار بگیرند.

ماجدی: بار مسئولیت رئیس جمهور آینده سنگین شد

میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران و عضو هیات رئیس در این مورد گفت: حضور پرتعداد جامعه ورزش پای صندوق رای مسئولیت رئیس جمهور آینده را سنگین تر می کند. باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه شود و بودجه ای که در سال های گذشته محقق نشده، باید از سوی رئیس جمهور آینده اختصاص پیدا کند.

میرجلیلی: دور دوم مثل فینال مسابقه است

مهدی میر جلیلی رییس بسیج ورزشکاران در مورد حضور در انتخابات گفت: عرصه انتخابات همچون میدان مسابقه بود و دور دوم به منزله فینال این مسابقه برای ورزشکاران است. ورزشکاران آمده اند تا با یک وفاق ملی برای ایران قوی در کنار هم باشند.

اسبقیان: حضور جامعه ورزش نشان از اتحاد و همدلی است

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش نیز گفت: جامعه ورزش با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری پای صندوق رای حضور پیدا کردند که نشان از اتحاد و همدلی مردم کشورمان دارد. این حضور پاسخ محکمی به آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی است. 

اینچه درگاهی: امیدوارم جامعه ورزش سربلند باشد

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: امروز در ورزشگاه شهید شیرودی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کردم تا رای خود به فرد اصلح را  به صندوق بیاندازم. امیدوارم جامعه ورزش همچنان  بتواند روزهای سربلندی وموفقیت را تجربه کند.

ناطق نوری: ورزش کشور در انتظار رشد چشمگیر است

عباس ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: خوشحال هستم جامعه ورزش همسو با دیگر اقشار مردم در این فینال انتخاباتی حضور دارند ان شالله نتیجه به نفع ورزشکاران ومردم رقم بخورد و در چهار سال آینده نیز ورزش کشور  رشد خود را ادامه دهد.

ایلکا: رئیس جمهور جدید توجه بیشتری به ورزش داشته باشد

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی پس از حضور در انتخابات گفت: مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد تا ان‌شاءالله فرد اصلح انتخاب شود و امیدوارم منتخب مردم ایران توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

عزیزی: حرکت در مسیر رشد ورزش ادامه دارد

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران نیز پس از انداختن رای به صندوق گفت: به حمدلله شاهد حضور قشر عظیمی از مردم عزیز کشورمان با همراهی ورزشکاران محبوب آنها در انتخابات هستیم. امیدوارم حرکت در مسیر رشد و پیشرفت همچون سالهای قبل با انتخاب فرد اصلح ادامه خواهد داشت.

اورسجی: در تعیین سرنوشت مان شرکت کردیم

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی و رییس فدراسیون آسیایی کبدی نیز گفت: ورزشکاران نمادی درخشان برای مشارکت اجتماعی مردم در تعیین سرنوشت خود هستند و خانواده ورزش کبدی نیز به عنوان قطره ای از دریای بیکران ورزشی های کشور امروز در این تعیین سرنوشت شرکت کرده اند.

گزارش کامل حضور جامعه ورزش در همین خبر تکمیل می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ