نفس مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می‌کند

اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: نفس مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت کرده و دشمنان را ناامید می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح جمعه در استودیوی انتخاباتی اظهار کرد: محضر هم‌استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دقایقی قبل کار اخذ آرا را با ۴۵۶۷ شعبه اخذ رأی رأس ساعت ۸ به صورت صد درصدی شروع کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در مرحله اول از مشارکت خوبی برخوردار بودیم و در بین استان‌های هم تراز استان اول بودیم، افزود: کلان شهر مشهد در بین کلان شهرها پیشتاز بود. لذا صمیمانه از این همدلی و این مشارکت مردم در سطح استان قدردانی می‌کنم.

نظری بیان کرد: به عنوان خدمت گذار مردم در خراسان رضوی از محضر هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می‌نماید و دشمنان را ناامید می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نفس مشارکت بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: در این مرحله بسیار امیدوار هستیم که درصد مشارکت افزایش یابد و مردم در پای صندوق‌های رأی این وظیفه ملی را ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه مشهد مقدس ۵۰ درصد جمعیت استان را دارد، عنوان کرد: ۱۹۲۰ شعبه هم مربوط به مشهد است که اخذ آرا در آن‌ها صورت خواهد گرفت.

نظری گفت: ۸۰ هزار نفر امروز مجریان شعب اخذ رأی در استان هستند تا بتوانند به خوبی، سلامت و با امانت داری آرای مردم را اخذ کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ