با iPadOS 18 اضافه‌کردن اموجی حین استفاده از اپ‌های آیفون روی آیپد ساده‌تر می‌شود

اقتصاد ایران: اپل علاوه‌بر ایجاد قابلیت‌های جدید در iPadOS 18، اضافه‌کردن اموجی به اپلیکیشن‌های آیفون در آیپد را نیز ساده‌تر کرده است.

تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن‌های آیفون در آیپد اپل که پیش‌تر ناخوشایند بود، با قابلیت Stage Manager تاحدودی بهبود یافته؛ اما اپل قصد دارد نحوه‌ی استفاده از اپلیکیشن‌های آیفون روی آیپد را ساده‌تر کند.

بر اساس گزارش 9to5Mac، اپل در iPadOS 18 یک تغییر کوچک اما مهم برای بهبود استفاده از اپلیکیشن‌های آیفون در آیپد ایجاد کرده است که امکان اضافه‌کردن اموجی را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران هنگامی که یک کیبورد را به آیپد خود متصل می‌کنند، کیبورد مجازی از روی صفحه‌نمایش محو می‌شود تا فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربران برای اضافه‌کردن اموجی به متن، تنها کافی است از منوی تنظیمات صفحه‌کلید که روی نمایشگر قرار دارد استفاده کنند یا دکمه‌ی Control، Command و Space را فشار دهند تا اموجی‌ها به‌نمایش درآیند.

قابلیت انتخاب اموجی‌ها برای تمام اپلیکیشن‌های آیپد قابل‌ استفاده است؛ اما برای اپلیکیشن‌های آیفون نمی‌توان از این روش‌ها استفاده کرد و کاربران باید برای استفاده از صفحه‌کلید مجازی، کیبورد را از آیپد خود جدا کنند یا اموجی را در اپلیکیشن‌ دیگری انتخاب کرده و بعد آن را در اپلیکیشن‌هایی مانند تردز و اینستاگرام کپی کنند.

مشکل اضافه‌کردن اموجی حین استفاده از اپ‌های آیفون روی آیپد در iPadOS 18 برطرف خواهد شد و با فشردن دکمه‌های Control، Command و Space می‌توان در اپلیکیشن‌های آیفون نیز اموجی‌ها را روی آیپد مشاهده کرد.

مقالات مرتبط
  • iPadOS 18 با صفحه‌ اصلی قابل‌شخصی‌‌سازی، اپلیکیشن ماشین‌حساب و موارد دیگر معرفی شد
  • این تبلت‌های اپل به iPadOS 18 مجهز می‌شوند

iPadOS 18 برخی از ویژگی‌هایی را که با iOS 18 به گوشی آیفون اضافه می‌شوند، به آیپد خواهد آورد. برخی از این ویژگی‌ها شامل روش‌های جدید شخصی‌سازی هوم‌اسکرین، طراحی مجدد کنترل‌ سنتر، اپلیکیشن ماشین حساب و Apple Intelligence می‌شوند.

پیش‌نمایش نسخه‌ی بتای iPadOS 18 اکنون دردسترس توسعه‌دهندگان قرار دارد و نسخه‌ی بتای عمومی آن در همین ماه منتشر خواهد شد؛ اما انتشار رسمی آن در پاییز امسال خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ