یورش صهیونیست‌ها به جنین و شهادت ۴ فلسطینی

اقتصاد ایران: یورش گسترده نظامیان صهیونیست به جنین با سد مقاومت فلسطین مواجه شده و در این درگیری چهار جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطین امروز جمعه گزارش دادند که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری و محاصره خانه‌ای در حومه این شهر، رزمندگان مقاومت فلسطینی با نظامیان صهیونیست در این منطقه درگیر شدند که این درگیری‌ شدید گزارش شده است.

گردان جنین وابسته به گردان‌های القدس جهاد اسلامی از درگیری و تیراندازی با نظامیان صهیونیست در منطقه "حرش السعادة" در مجاورت اردوگاه جنین خبر داد. این گردان همچنین اعلام کرد: در جبهه‌های نبرد با نیروهای اشغالگر مقابله می‌کنیم و تجهیزات نظامی آنها را با گلوله و مواد منفجره هدف قرار می‌دهیم.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این زمینه از درگیری مسلحانه و تبادل آتش نیروهای ویژه این رژیم با مبارزان فلسطینی در جنین خبر داد.

خبرنگار الجزیره از ارسال تجهیزات نظامی بیشتر رژیم صهیونیستی برای درگیری با نیروهای مبارز فلسطینی در این شهر خبر داد.  خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز گزارش داد که برق در اردوگاه جنین و تعدادی از مناطق شهری پس از هدف قرار دادن ترانس برق توسط نیروهای اشغالگر، قطع شده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنین و شهادت 4 فلسطینی

در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینیان در جنین ، چهار جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان تبادل آتش با مبارزان فلسطینی یک فروند پهپاد این رژیم گروهی از فلسطینی‌ها را هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز از شهادت چهار فلسطینی در حمله نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منزلی در جنین خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ