واعظی:فردی که انتخاب می‌شود رئیس جمهور همه مردم ایران است

اقتصاد ایران: وزیر ارتباط دولت یازدهم گفت: آن ۶۰ درصدی که در دوره اول این انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شرکت نکردند باید به نظراتشان احترام بگذاریم و خواهش کنیم اگر میخواهید مشکلات کشور حل شود و صدای شما شنیده شود بیایید رای بدهید.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباط دولت یازدهم پس از شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر بنده، انتخاب رئیس جمهور با رای بالا مشروعیت و مقبولیت انتخابات را بالا می برد و در عرصه بین الملل همه نگاه‌ها به چنین کشوری متفاوت می‌شود و به راحتی می‌شود بسیاری از مسائل خارجی را حل کرد.

وی افزود: اگر در انتخابات ریاست جمهوری اکثریت مردم شرکت کنند بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی را فرد منتخب شده می‌تواند با کمک آنها حل کند.

واعظی بیان کرد: مردم اگر فکر کنند این رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس جمهور خودشان هست حتما کمک می‌کنند تا مشکلات حل شود.

وزیر ارتباط دولت یازدهم گفت: رئیس جمهوری هم که انتخاب می‌شود باید بداند که رئیس جمهور همه مردم ایران است، یعنی رئیس جمهور افرادی که به او رای دادند، افرادی که به او رای ندادند و حتی افرادی که اصلا در انتخابات شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: آن 60 درصدی که در دوره اول این انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شرکت نکردند باید به نظراتشان احترام بگذاریم و خواهش کنیم اگر میخواهید مشکلات کشور حل شود و صدای شما شنیده شود بیایید رای بدهید و اگر رای ندهید افرادی که مخالفین طرز فکر شما هستند رای می دهند و شما 4 سال دیگر باید با همان سیاست ها زندگی کنید.

.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ