پرهیز مسئولان کرمانشاهی از جانبداری و سوءاستفاده شغلی در انتخابات

اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه به مسئولین این استان جهت هرگونه جانبداری افراطی و سوءاستفاده از موقعیت شغلی برای هر یک کاندیداهای ریاست جمهوری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیکزاد عباسی در دومین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که شامگاه پنج شنبه با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی اولین مدعی و مطالبه‌گر سلامت انتخابات است.

وی با اشاره به مصوبات ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، افزود: سو استفاده از امکانات دولتی و نهادها موضوعی است که لازم است نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند تا در صورت مشاهده سریعاً برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: با توجه به شور انتخاباتی مردم طی روزهای اخیر و طرفداری از نامزد موردنظر خود، به این نکته باید توجه شود که ۲ قطبی سازی جامعه کار اشتباهی است و این موضوع نباید باعث ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم شود چرا که هر ۲ نامزد نهایی مورد تأیید شورای نگهبان هستند.

عباسی با هشدار جدی به مسئولین این استان، تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضائی صیانت از سلامت و امنیت انتخابات است.

وی ادامه داد: اگر مسئولانی که در بخش‌های مختلف دارای مسئولیت هستند از مقام و موقعیت خود در موضوع انتخابات سو استفاده کنند به آنها تذکرات لازم داده خواهد شد و در صورتی که رعایت نکنند بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

عباسی ضمن تذکر جدی به رؤسای ستاد نامزدها در خصوص برخی مسائل، تصریح کرد: مسئولین ستادها توجه داشته باشند از پیش بینی و اعلام نتایج قبل از اعلام مراجع رسمی خودداری کنند.

وی گفت: ستادها پس از اعلام نتایج در روز شنبه که در آستانه شروع ماه محرم هستیم ضمن حفظ احترام این ایام از ایجاد کارناوال‌های شادی و برگزاری جشن‌های خیابانی بپرهیزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ