آغاز رای گیری در استان سمنان/ حضور مردم قبل از بازگشایی برخی شعب

اقتصاد ایران: سمنان- دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اقصی نقاط استان سمنان با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار این استان از دقایق اول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح آدینه، دور دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان، دیار سه هزار شهید، دیار سرداران دفاع مقدس و مدافعان حرم، علما و فقها و دیار سرزمین خادمان رضوی آغاز شد.

مردم استان سمنان از دقایقی قبل از باز شدن صندوق‌های رأی با مراجعه به حوزه‌های انتخاباتی از پیش تعیین شده در مساجد، مدارس و برخی دیگر از اماکن مشخصه مانند مراکز دولتی، حضور پر شور خود را به نمایش گذاشته‌اند تا نوید بخش حماسه درخشان دیگری در آسمان پرافتخار دیار قومس باشند.

مردم استان سمنان امروز در صفوف به هم فشرده برای سهم داشتن در سرنوشت چهار ساله مملکت شأن در ۶۹۱ صندوق اخذ رأی حاضر شدند تا نشان دهند که پای عهدشان با انقلاب اسلامی هستند.

این حضور پرشور علیرغم اینکه امروز جمعه است و هوا نیز از همین ساعات اولیه صبح بسیار گرم است، نشان از ارادتمندی مردم ایران اسلامی به انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تمام شعب به لحاظ تجهیزات مورد نظارت قرار گرفته است.

حسین شجاعی با بیان اینکه همه چیز آماده برگزاری انتخاباتی پرشور از سوی مردم است، تاکید کرد: مدارک اخذ رأی نیز همان مدارک هویتی دور قبل یعنی شناسنامه و کارت ملی جدید و هوشمند است

وی افزود: کسانی که شناسنامه قدیمی و کارت ملی قدیمی دارند به مدیران شعب اخذ رأی مراجعه کرده تا ایشان نسبت به تماس تلفنی و اخذ استعلام از ثبت احوال اقدام نمایند تا در نهایت شماره ملی افراد درج و بتوانند رأی خود را به صندوق بیاندازند.

مردم استان سمنان در انتخابات دور اول با ۴۹.۱ درصد مشارکت در زمره پنج استان برتر کشورمان در امر مشارکت در انتخابات بودند و امروز نیز با حضورشان بار دیگر برگ زرینی در تاریخ افتخارات این استان رقم خواهند زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ