۸۰۶ هزار نفر در استان بوشهر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

اقتصاد ایران: بوشهر - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر آمار واجدین شرایط رأی در استان را ۸۰۶ هزار و ۱۴۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر پنج شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت است، اظهار داشت: برگزاری با شکوه انتخابات ۱۵ تیرماه یک دستاورد بزرگ ملت ایران محسوب می‌شود.

وی انتخاب رئیس جمهور چهاردهم با آرای بالا را منجر به افزایش اقتدار بین‌المللی دانست و بیان کرد: در استان بوشهر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه فعالیت خودش را آغاز می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر ۵۶۵ شعبه اخذ رأی ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار است تصریح کرد: همزمان با آغاز رأی‌گیری از این تعداد ۴۷۱ شعبه در شهرها و ۳۱۹ صندوق اخذ رأی در روستاهای استان بوشهر فعال می‌شود.

پورات آمار واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را ۸۰۶ هزار و ۱۴۲ نفر اعلام و تصریح کرد: مشارکت مردم در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه نسبت به انتخابات ۱۱ اسفند ۱.۵ درصد افزایش یافت این در حالی است که انتخابات ریاست جمهوری امسال بدون انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها که نقش مهمی در ترغیب مردم دارند برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های تخصصی در بخش‌های مختلف تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی در ۱۰ شهرستان ۱۷ بخش استان بوشهر تشکیل شده است.

پورات با اشاره به تشکیل ستاد مشارکت انتخابات و قرارگاه جهاد تبیین در استان بوشهر به همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: عوامل هیئت‌های اجرایی انتخابات استان بوشهر بیش از هفت هزار نفر است و در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ ناظر در انتخابات ۱۵ تیر ماه همکاری دارند و این انتخابات کاملاً مردمی و ان‌شاءالله همانند دور اول در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از توزیع اقلام انتخاباتی شامل تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رأی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی شده و آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیر است.

وی آمادگی همه نیروها برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر ماه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تا پایان انتخابات همه عوامل فعالیت می‌کنند و در این مدت ضمن عدم حفاری در سطح معابر شهرستان‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه‌های مختلف در حالت آماده‌باش قرار دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ