بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان درباره انتخابات ریاست جمهوری

اقتصاد ایران: همدان-بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان پیرامون دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، قدردان تلاش بی نظیر و مجاهدانه اصحاب رسانه استان همدان در مأموریت جهاد تبیین، مشارکت و دعوت به مشارکت و همچنین انعکاس لحظه به لحظه‌ای اخبار و وقایع روز انتخابات در مرحله نخست می‌باشیم.

بی شک حضور و مشارکت پرشور مردم عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین بلندآوازه، موجب افزایش همبستگی، ارتقا سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی می‌شود.

از آنجا که در نظام مردم سالار دینی انتخابات و مشارکت در انتخابات علاوه بر آنکه «حق اجتماعی» است یک «مسئولیت شرعی» و تکلیف الهی می‌باشد. از این رو، همگان موظفیم که در اداء این تکلیف اجتماعی و شرعی، اهتمام جدی داشته و ضمن مشارکت فعال خود و اطرافیان، دیگران را نیز به انجام این تکلیف مهم تواصی به حق کنیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گزینش رئیس جمهوری فعال و کارآمد و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی تلاش حداکثری را با این نگاه انجام داده که رأی امروز ما ضمن اینکه رقم زننده صلاح و سداد آینده کشور است، برگی از پرونده‌ای است که در پیشگاه شهیدان این آب و خاک بازخوانی می‌شود.

برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری باید به چهار شاخصه مهم نامزد اصلح طبق منویات رهبر معظم انقلاب توجه جدی و کافی را داشت که عبارتند از: تقید دینی، پایبندی به استقلال کشور، اهل ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و جناحی و اهل مبارزه با فساد بودن که این ویژگی‌ها در سوابق افراد قابل کشف است.

در پایان ما اهالی بسیج رسانه استان همدان ضمن دعوت از آحاد ملت جهت حضور حماسی و سرنوشت ساز در پای صندوق‌های رأی، لنز دوربین و نوک قلم‌هایمان را به صندوق جمهور میهن عزیزمان گره می‌زنیم تا در بازتاب و تبیین این حماسه و جهاد بزرگ در سطح ملی و بین المللی سهم بسزایی را داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ