سرانه ورزشی دانش‌آموزی در اردبیل به ۵۳ سانتیمتر رسیده است

اقتصاد ایران: سرعین- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای ورزشی در مدارس استان اردبیل از ۲۱ سانتیمتر در حال حاضر به ۵۳ سانتیمتر در استان اردبیل رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر پنجشنبه در مراسم صعود سراسری معلمان به دامنه‌های سبلان در آلوارس سرعین، اظهار کرد: معلمان از سراسر کشور به ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری صعود کردند تا زمینه برای حفظ سلامتی آنها در فضای طبیعی و کوهستانی فراهم آید.

وی تصریح کرد: امروز از استان‌های مختلف منتخبان کوهنوردی در منطقه آلوارس سرعین حاضر شدند تا در ارتفاع سه هزار و ۴۸۵ متری قره بور بتوانند ورزش با نشاط کوهنوردی را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب برنامه‌های ورزشی و همایش‌های مختلف سعی می‌کنیم تا به صورت استانی و سراسری شاهد حضور تیم‌های مختلف از استان‌ها در رشته‌های ورزشی باشیم تا به شور و نشاط فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستانی افزوده شود.

صفری افزود: در استان اردبیل با ارتقای سرانه فضای ورزشی به صورت کمی و کیفی تلاش شده تا معلمان و دانش‌آموزان در سالن‌ها، استخرها و فضاهای ورزشی رو باز و بسته فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعدادزیادی از سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسید و همچنان این حرکت با قوت و قدرت در مناطق مختلف استان ادامه دارد تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از سالن و فضاهای ورزشی باشیم.

صفری اضافه کرد: منطبق بر سند تحول آموزش و پرورش معلمان باید از نشاط و سرزندگی خاصی برخوردار باشند که در این باب فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در خردادماه نیز صعود سراسری تعدادی از فرهنگیان را به کوه سبلان شاهد بودیم و قطعاً میزبانی اردبیل از رویدادهای ورزشی دانش‌آموزی و مسابقات فرهنگیان می‌تواند شرایط بهتری را در پیشرفت و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی رقم بزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ