حضور مردم در انتخابات باعث قدرت نظام می‌شود

اقتصاد ایران: همدان-یک فعال فرهنگی گفت: مردم امیدوار باشند که رأی آنها نتیجه می‌دهد و حضور آنها دیده می‌شود و باعث قدرت نظام می‌شود.

مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این انقلاب ما با حمایت و پشتیبانی مردم شکل گرفته است افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران اگر پابرجاست به خاطر حضور مردم بوده است و به خاطر همین هر چه قدر این حضور در همه ادوار و زمان‌هایی که در این ۴۵ سال گذشته حضور مردم پررنگ بوده خود به خود نظام قوی‌تر شده است و یک امر طبیعی است و جزو بدیهیات است آفتاب آمد دلیل آفتاب.

وی افزود: قدرت جمهوری اسلامی مردم هستند چون مردم ما آمدند حضور پیدا کردند یک نظامی را ساقط کردند و یک نظام را قبول کردند و رفراندوم برگزار شده و در این رفراندوم به نظام مورد نظرشان رأی دادند و ۹۸ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند پس همه ارکان قدرت در داخل جمهوری اسلامی از قدرت مردم نشأت می‌گیرد از بالاترین مقام تا زیر مجموعه‌های پایین.

وی ادامه داد: هر چقدر ما تلاش کنیم که این حضور در همه‌ی عرصه‌ها بیشتر باشد و مردم امیدوار باشند که رأی آنها نتیجه می‌دهد و حضور آنها دیده می‌شود و باعث قدرت ما می‌شود.

مرادی افزود: در ۴۵ سال گذشته هم دیدیم که هر چقدر حضور مردم پررنگ بوده و مردم حضور داشتند دشمنان ما آنهایی که نظام ما را نمی‌خواستند ناامید شدند و یک امر طبیعی است و در همه ی کشورها هم همینطوری است و آنها در شکل، فرم احزاب هستند و در یک حزب قوی‌تر بوده طرفداران زیادی داشته و حکومت دستش افتاده وبا قدرت برنامه اش را پیش برده اما در نظام ما احزاب شکل متعارف و مستحکمی ندارند این به شکل حضور مردم و مشارکت مردم تجلی پیدا می‌کند.

این فعال فرهنگی گفت: یک امر طبیعی است که هر کجا مردم پای کار باشند و نهادهایی که در کشور تشکیل شده که آن نیز با قدرت مردم تشکیل شده است خود به خود قدرت ملی ما هم بالا می‌رود و این یک امر طبیعی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ