رأی بالای مردم دشمن را زمین‌گیر می‌کند

اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: رأی بالای مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه تضمین‌کننده جمهوریت و اسلامیت است و یأس و ناامیدی دشمن را فراهم کرده و او را زمین‌گیر می‌کند.

آیت‌الله یدالله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ملت ایران امتحان حساس و خطیری را پیش رو دارند و نباید مرحله دوم انتخابات کم اهمیت جلوه کند.

وی تصریح کرد: باید فردا با روحیه انقلابی و توانمندتر از مرحله اول در عرصه انتخاب اصلح حاضر شویم و اجازه ندهیم تا دشمنان طمع بیشتری به رکن جمهوریت نظام داشته باشند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: با رأی بالا می‌توان دوستان انقلاب اسلامی را در تمام گیتی امیدوار کرده و دشمنان را به نقطه تسلیم وادار کرد تا این حضور تاریخی زمینه‌ساز حرکت تحولی در کشور محسوب شود.

آیت‌الله صفری افزود: امروز استکبار جهانی برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی انواع توطئه‌ها، ترفندها و تبلیغات کور را در پیش گرفته در حالی که مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند، آنهایی که در مرحله اول انتخابات حاضر نشدند، دشمن انقلاب نیستند بلکه همواره همراه و حامی نظام بوده و به دلایلی نتوانستند در انتخابات حاضر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعاً مشارکت بالای مردم در مرحله دوم دشمن را ناامید و انقلاب اسلامی را از خطرهای مختلف مصون نگه می‌دارد و ضرورت دارد همه خانواده‌ها با احساس مسئولیت در این عرصه حاضر شده و بار دیگر خطر تهدید و توطئه دشمن را خنثی کنند.

آیت‌الله صفری انتخاب اصلح را به شرکت‌کنندگان در انتخابات توصیه کرد و ادامه داد: پرچمدار ولایتمداری و مردمی بودن باید در این عرصه رأی لازم را از مردم بیاورد تا گام در مسیر حل مشکلات مردم بگذارد.

وی اضافه کرد: شاخص‌های کاندیدای اصلح از سوی مقام معظم رهبری بارها تبیین شده و با رجوع به این شاخص‌ها به راحتی می‌توانیم فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به انقلابی‌ترین و شایسته‌ترین کاندیدا در دفاع از حق و حقوق این ملت در عرصه‌های مختلف رأی دهیم تا جمهوری اسلامی ایران از بسیاری از خطرات و آسیب‌ها در امان بماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ