بدخواهان ملت ایران چشمشان به انتخابات ایران است

اقتصاد ایران: فومن- امام جمعه فومن با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو گفت: زورگویان و بدخواهان ملت ایران به انتخابات ایران چشم دوخته اند.

حجت الاسلام محمد امین نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به روند انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: تنها یک درصد و اندی از افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، خود را مخالف دانسته و باقی افراد فکر می‌کنند با تغییر رئیس جمهور شرایط تغییر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه فضای ملی و فراملی با تغییر دولت دوازدهم و فعالیت دولت شهید رئیسی تغییرات مشهودی داشت، افزود: مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات فردا اقتدار نظام را به رخ دشمنان کشیده و نقشه شومشان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به اینکه انتخاب و اختیار ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار است، افزود: تصمیمات رئیس جمهور و اعضای کابینه روی معیشت و اقتصاد مردم تأثیر گزار است لذا خطاب به افرادی که در زندگی خود برنامه‌ای برای شرکت در نقش آفرینی‌های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات ندارند عرض می‌کنم که شایسته است در سرنوشت چهار ساله خود شریک باشند.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه انتخابات هم جنبه داخلی و هم جنبه خارجی دارد، گفت: در داخل حزب‌ها، نگاه‌ها، دغدغه‌های متفاوتی وجود دارد که مسائل درونی و درون خانوادگی انتخاباتی است و چشم انتظاری دوستانِ ملت ایران در منطقه و نظام بین الملل به انتخاب مردم ایران جنبه بیرونی، منطقه‌ای و بین المللی انتخابات ایران است.

وی با اشاره به اینکه زورگویان و بدخواهان ملت ایران هم چشمشان به انتخابات ایران ما است، افزود: امروزه بسیاری از غیرمسلمانان و آزادی خواهان جهان با دفاع از آرمان‌ها و شعائر ایران اسلامی موضع خود را اعلام می‌کنند که نشان از اهمیت جایگاه ایران در دنیاست.

نقدی با بیان اینکه دانشجویان آزادی خواه جهان با تمثال رهبر انقلاب ایران با دنیا سخن گفتند، گفت: این اتفاق نشان از جایگاه والای ایران اسلامی است و مردم با شرکت قاطعانه در انتخابات، پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز در بیاورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ