۱۱۳ بازرس بر انتخابات ریاست جمهوری در مرکزی نظارت می کنند

اقتصاد ایران: اراک - رییس بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: ۱۱۳ بازرس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان بر شعب اخذ رای نظارت می کنند.

محمد جواد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تأمین سلامت انتخابات است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها در مرکزی بکارگیری شده است.

وی تاکید کرد: بازرسان استان مرکزی در انتخابات ریاست جمهوری نباید جانبداری داشته باشند و با رعایت اخلاق مداری اجازه داده نمی‌شود اعتماد مردم خدشه‌دار شود.

رئیس بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: در این استان ۱۰۶۸ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که به طور میانگین به ازای هر ۱۰ صندوق، یک نفر بازرس مسؤولیت نظارت بر شعب اخذ رأی را بر عهده دارند.

معصومی با اشاره به اینکه بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی زیر ۱۱۳ بازرس نظارت دارند، افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان اراک ۳۳ نفر، ساوه ۱۴ نفر، شازند ۱۴ نفر، خمین ۱۲ نفر، زرندیه ۷ نفر، خنداب ۷ نفر، دلیجان ۶ نفر، کمیجان ۵ نفر، محلات ۵ نفر، تفرش ۴ نفر، فراهان ۴ نفر و آشتیان ۳ نفر به عنوان بازرس بر شعب اخذ رأی نظارت می‌کنند.

وی بیان کرد: اسامی بازرسان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سامانه جامع انتخابات کشور ثبت شده و با ارائه آموزش‌های لازم، آمادگی کامل برای حضور و نظارت بر شعب اخذ رأی در استان مرکزی را دارند.

رئیس بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی گفت: مردم سرزمین آفتاب همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حضور مؤثر دارند و با آگاهی سیاسی بالایی که دارند به طور حتم در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.

معصومی ادامه داد: به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و با عنایت به آغاز روند اجرایی مرحله دوم انتخابات، بازرسی انتخابات استان مرکزی و شهرستان‌های تابعه آماده دریافت اخبار، گزارشات، رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی انتخابات هستند.

وی تاکید کرد: انتظار است شهروندان هرگونه اخبار و گزارشات مبنی بر تخلفات ستادها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی و یا عوامل اجرایی انتخابات را مستند و به صورت حضوری به دبیرخانه بازرسی انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان‌های تابعه استان مرکزی منعکس کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ