در اتفاقی بی‌سابقه، پنل‌های سامسونگ تأییدیه‌ پنتون را دریافت کردند

اقتصاد ایران: طبق اعلام سامسونگ، پنل‌های لپ‌تاپ و مانیتور این شرکت برای اولین‌بار موفق به دریافت گواهینامه‌ی معتبر Pantone شدند.

سامسونگ دیسپلی، یکی از برترین تولیدکنندگان نمایشگر در جهان همواره برای ارتقای کیفیت و رقابت‌پذیری محصولات خود تلاش می‌کند و دریافت گواهینامه‌های معتبر صنعتی، روشی عالی برای نمایش کیفیت بالای محصولات این شرکت به‌شمار می‌روند.

اگر سامسونگ بتواند برای اولین‌بار تأییدیه‌های خاصی را کسب کند، این موضوع نشان‌دهنده سطح بالای عملکرد شرکت مذکور است. به‌همین دلیل، سامسونگ دیسپلی با افتخار اعلام کرد که پنل‌های آن برای مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها گواهینامه‌های Pantone Validated و SkinTone Validated را دریافت کرده‌اند.

سامسونگ دیسپلی همچنین اشاره کرد اولین شرکت صنعت نمایشگر محسوب می‌شود که موفق به اخذ تأییدیه‌های Pantone شده است. باید اشاره کنیم پنل‌های QD-OLED این شرکت نیز سال گذشته برای اولین‌بار موفق به دریافت تأییدیه Pantone شده بودند.

مقالات مرتبط:
  • مانیتورهای ۲۰۲۴ سامسونگ با تنوع بسیار بالا از راه رسیدند
  • سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده مانیتور اولد در دنیا است

به‌نوشته‌ی KED Global، برای دریافت نشان Pantone Validated، محصول مورد نظر باید الزامات سخت‌گیرانه‌ای را در زمینه‌ی کیفیت رنگ رعایت کند. برای مثال، پنل باید بتواند بیش‌از ۲٬۱۰۰ رنگ از سیستم تطبیق رنگ پنتون (Pantone Matching System) را با دقت بسیار بالا بازتولید کند.

نمایشگرها برای دستیابی به تأییدیه‌ی Pantone SkinTone Validated باید قادر به بازتولید دقیق بیش‌از ۱۱۰ رنگ پوست باشند که در راهنمای Pantone SkinTone به آن‌ها اشاره شده است. درنهایت، این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده‌ی تلاش بی‌وقفه‌ی سامسونگ دیسپلی برای ساخت نمایشگرهایی با دقت بصری بسیار بالا است و به این شرکت کمک می‌کند جایگاه برتر خود را در بازار OLED تثبیت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ