تن‌هاخ پس از تمدید قرارداد: خوشحالم به توافق رسیدیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از تمدید شدن قراردادش با این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (پنجشنبه) رسماً از تمدید قرارداد اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی خود تا پایان ماه ژوئن 2026 خبر داد. تن‌هاخ که در فصل اخیر موفق شد منچستریوتایتد را با شکست منچسترسیتی به قهرمانی در جام حذفی انگلیس برساند، به خاطر عملکرد پرفراز و نشیبی که تیمش در طول فصل داشت، شایعاتی درباره احتمال اخراج شدنش از سوی INEOS (مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد) مطرح شد، اما در نهایت سِرجیم رتکلیف و دیگر مدیران INEOS تصمیم به ادامه همکاری با او گرفتند.

تن‌هاخ 54 ساله پس از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: بسیار خوشحالم که با باشگاه برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق رسیدیم. با نگاهی به دو سال گذشته، می‌توانیم با افتخار به دو جامی که کسب کردیم و نمونه‌های زیادی از پیشرفت در مقایسه با وضعیت تیم در زمان روی کار آمدنم، فکر کنیم. با این حال، ما باید این را نیز روشن کنیم که هنوز کار سخت زیادی برای رسیدن به سطوح موردانتظار منچستریونایتد وجود دارد که به معنای چالش برای قهرمانی در انگلیس و اروپاست. در گفت‌وگوهای من با باشگاه، ما در دیدگاه خود برای رسیدن به این اهداف وحدت کامل پیدا کرده‌ایم و همه ما به شدت متعهد هستیم که این ماجراجویی را با هم انجام دهیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در فصل اول حضورش در این تیم قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و در فصل دوم حضورش هم قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به ارمغان آورد.تیم تحت هدایت او فصل اخیر لیگ برتر انگلیس را در رده هشتم به پایان برد که این پایین‌ترین جایگاه این تیم در تاریخ این رقابت‌هاست، اما شیاطین سرخ به واسطه قهرمانی در جام حذفی انگلیس جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ