شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق «معروف» است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مصداق «معروف» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، دهه اول ماه محرم که به عنوان احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است را فرصتی استثنایی خواند و گفت: اباعبدالله الحسین (ع) برای اصلاح امت اسلام قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین منکر در عالم، حکومت طاغوت و بزرگ‌ترین معروف، دایر شدن حاکمیت اسلامی است، افزود: در زمان امام حسین (علیه‌السلام) مشخصاً طاغوت زمان، یزید بود و نهی از منکر به‌معنای نهی از حاکمیت طاغوت با محوریت شخص فاسدی مثل یزید بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در عصر کنونی بزرگ‌ترین معروف با هدایت‌های امام خمینی (ره) چهل و پنج سال است که در ایران اسلامی دایر شده و امروز حفظ این معروف، بالاترین معروف است.

حجت الاسلام غفوری با یادآوری خدمات و برکات انقلاب اسلامی، عنوان کرد: متأسفانه منکر بزرگی که طی این روزها و در ایام انتخابات صورت می‌گیرد این است که کسانی با استفاده از ابزار رسانه ملی که ثمره خون شهدا است، به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویی جمهوری اسلامی در طول این چهل و پنج سال عقب‌رفت داشته است.

وی ادامه داد: در حالی‌که پیش از انقلاب اسلامی خدمات، پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که امروز به آنها رسیده‌ایم، وجود نداشت.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه ملت قهرمان ایران ثابت کرد که می‌تواند روی پای خود بایستد و پیشرفت کند، تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی ناامید شده است و برای فاسد کردن فکر جامعه و ایجاد تفکر وابستگی به غرب خصوصاً در نسل جوان به جنگ فکری، شناختی، اعتقادی و اخلاقی روی آورده است.

وی با ذکر این نکته که استقامت در مقابل دشمن امر خداوند است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به قدرت برتر منطقه تبدیل شویم تا تمام غرب آسیا تحت تأثیر تفکر انقلاب اسلامی باشد و این تفکر انقلابی به آمریکای لاتین، آفریقا، شرق آسیا، اروپا و آمریکا نیز سرایت کند.

امام جمعه کرمانشاه ایام محرم را بهترین فرصت برای برقراری ارتباط مردم برشمرد و بیان کرد: امروز شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق معروف است، زیرا باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و شرکت نکردن در انتخابات حتماً منکر است.

حجت الاسلام غفوری با تصریح اینکه انتخاب اصلح هم اثر فردی دارد و هم اثر اجتماعی، گفت: باید مطابق ملاک‌ها و معیارهای الهی و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) انتخاب کنیم وگرنه مورد عقوبت الهی قرار خواهیم گرفت، زیرا خداوند متعال می‌فرماید امانت‌ها را به اهلش بسپارید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ