فعالیت بیش از ۱۵۰۰ شعبه اخذ رای در گلستان

اقتصاد ایران: گرگان- رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در روز ۱۵ تیر هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در استان آماده جمع آوری آرا مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهاجر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: نحوه برگزاری انتخابات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گلستان در روز ۱۵ تیر همچون جمعه گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز ۱۵ تیر هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در استان آماده جمع آوری آرا مردم هستند که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در این دور هم انتخابات به صورت نیمه الکترونیک در استان برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با ارائه مدارک هویتی چون کارت ملی و شناسنامه در پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد واجدین شرایط رأی دهندگان استان یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر است، یادآور شد: در مرحله نخست برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۱ درصد از رأی دهندگان استان از گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال بوده‌اند، ۹۳ نفر از رأی دهندگان بالای ۹۵ سال داشتند و ۱۳ درصد رأی دهندگان با شناسنامه و ۸۷ درصد با کارت ملی رأی دادند.

مهاجر اظهار کرد: در ۲۷ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی تعداد ۳۵۱ عضو حقیقی و حقوقی در این دور از انتخابات فعالیت خواهند داشت که از این تعداد ۲۱۶ عضو حقیقی و ۱۳۵ عضو حقوقی هستند و حدود ۲۴ هزار نفر هم جز عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضائی و بازرسی هستند.

وی یادآور شد: مشارکت مردم گلستان در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۴۱/۰۶ درصد بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ