تبیین انتخاب فرد اصلح وظیفه نخبگان است

اقتصاد ایران: اردبیل- مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل احدی ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای نخبگان علمی در اردبیل، اظهار کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند تا هر کس به ایران قوی و سرافراز علاقه‌‎مند بوده و معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شکل می‌گیرد و قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان علمی استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی وظیفه دارند راه را به آنها نشان بدهند.

احدی به ویژگی‌های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: فرد اصلح باید همچون شهید خدمت آیت‌الله رئیسی به مبانی انقلاب و نظام و به این راه اعتقاد قلبی و واقعی داشته و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات به واسطه تبلیغات رسانه‌ای خاطرنشان کرد: نقش نخبگان مراکز علمی در این برهه از زمان به انتخابات بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

احدی با بیان اینکه نخبگان علمی وظیفه دارند مردم را به سمت کاندیدای اصلح هدایت کنند، اضافه کرد: قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان استفاده خواهند کرد که نخبگان علمی باید راه را به آنها نشان بدهند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل بیان کرد: نخبگان جامعه، مصلحین، افراد فهیم و آگاه و باسواد، منادیان حق‌طلبی و عدالت‌خواه، معلمان، اساتید، روحانیت مبارز جامعه، دانشجویان و دانشگاهیان بزرگان و ریش سفیدان هر دیاری باید بدون کمترین تعارف، بدون کمترین مصلحت‌اندیشی، بدون کمترین جانب‌داری و بدون هر وابستگی آزادانه به میدان بیایند و مانند چراغ و فانوسی جامعه را به سوی افراد اصلح، مصلح و شایسته راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ