درجه ۲۳ شهرداری در استان بوشهر ارتقای یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در دولت سیزدهم درجه ۲۳ شهرداری در استان بوشهر ارتقای یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: زیرساخت‌های عمرانی استان بوشهر در دولت سیزدهم به خوبی مورد توجه قرار گرفت و شاهد خدمات بزرگی در این حوزه‌ها هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر به برخی از شاخص‌های دولت سیزدهم در استان پرداخت و بیان کرد: نهضت خدمات‌رسانی صادقانه در راستای مطالبات مردم در دولت شهید رئیسی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد.

پرداخت ۶,۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته افزون بر ۶ هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد گفت: این اعتبارات نقش مهمی در توسعه عمران و آبادانی شهرهای استان بوشهر داشته است.

رستمیان پرداخت ۳۷۸.۵ میلیارد تومان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از محل اعتبارات آلایندگی‌ها ۱۲۶.۳ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان واریز شد.

وی تخصیص ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری به شهرداری‌های استان را از دیگر موارد عنوان و خاطرنشان کرد: در سه سال دولت آیت‌الله رئیسی ۴۲ دستگاه امداد، نجات و آتش‌نشانی به شهرداری‌های استان بوشهر واگذار شد.

برگزاری ۴۲ دوره ویژه شهرداری‌ها و شوراها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: تخصیص ۲۲ هزار و ۸۰ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری‌های استان از دیگر برنامه‌ها در مدت سه سال گذشته بوده است.

وی برگزاری ۴۲ دوره ویژه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر در سه سال گذشته را یادآور شد و گفت: ارتقای درجه ۲۳ شهرداری استان و تبدیل وضعیت ۹۶۰ نفر از کارکنان و کارگران شهرداری‌های استان بوشهر در مدت سه سال گذشته انجام شده است.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر ماه گفت: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیر ماه در همه نقاط از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود که مشارکت گسترده و حداکثری در این عرصه مهم یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ