توسعه متوازن استان بوشهر با توزیع بهینه منابع و تسهیلات بانکی

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در دولت سیزدهم، توسعه متوازن استان از طریق توزیع بهینه منابع و تسهیلات بانکی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در حوزه اقتصادی استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در نقاط مختلف استان اجرا شد.

وی ارتقای معاونت اقتصادی استانداری بوشهر به‌عنوان یکی از معاونت‌های مهم، تأثیرگذار و موفق در کشور را از دیگر دستاوردهای این حوزه برشمرد و اضافه کرد: در این مدت جایگاه اقتصادی استان بوشهر با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی در کشور ارتقا یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر توسعه متوازن استان از طریق توزیع بهینه منابع و تسهیلات بانکی را از دیگر شاخص‌های موفق حوزه اقتصادی استان بوشهر در مدت سه سال دولت سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم‌داری و حفظ حرمت و کرامت همه مردم و عدم تبعیض در رفتار و عمل برای کسب رضایتمندی مردم از دیگر دستاوردهای این عرصه است.

صدور هزار مجوز تأسیس

باستین با اشاره به مهمترین شاخص‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش اقتصادی یکی از مهمترین تحولات تغییر فرهنگ سرمایه‌گذاری و جلب اعتماد بخش خصوصی و ایجاد اعتقاد و باور در مردم دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم به‌صورت واقعی و عملی پشتیبان امر سرمایه‌گذاری و تولید است.

وی از صدور هزار مجوز تأسیس طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی یک‌هزار فقره جواز تأسیس در بخش‌های مختلف اقتصادی با پیش‌بینی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شد.

افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان خبر داد و تصریح کرد: با افزایش سرمایه‌گذاران با محدودیت زمین در شهرک‌های صنعتی مواجه شدیم که با درایت و موافقت استاندار بوشهر ۷۰۰ هکتار زمین به محدوده شهرک‌های صنعتی بوشهر و برازجان افزوده شد.

باستین از برگزاری ۱۵۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این جلسات در مدت سه سال ۱۴۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تصویب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ