مشارکت حداکثری در انتختابات موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن خنثی کردن ترفندهای دشمنان قسم خورده این سرزمین، موجب افزایش همبستگی، وحدت و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده صبح پنجشنبه در جمع مردم تنگستان اظهار کرد: حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت در انتخابات ضمن خنثی کردن ترفنده‌ها، دسیسه‌ها، توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین، موجب افزایش همبستگی، وحدت و ارتقا سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی خواهد شد.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم ایران در پای صندوق‌های رأی و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می‌شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

وی یاد آور شد: مردم ولایت دار و دارالحماسه تنگستان با تاسی از آرمان‌های امام راحل و الهام از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب، شور و شعور سیاسی خود را هفته گذشته (هشتم تیرماه) به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

پهلوزاده بیان کرد: امید است مردم بار دیگر حضور معنادار خود و لبیک گفتن به رهبر عزیزمان با مشارکت حداکثری خود در دور دوم انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ این وحدت و همبستگی خود را برای انتخاب فردی اصلح به نمایش خواهند گذاشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ