راهبرد حزب‌الله در حمایت از غزه هرگز تغییر نمی‌کند

اقتصاد ایران: یک رسانه صهیونیستی با اعتراف به اینکه ترور فرماندهان حزب‌الله هرگز راهبرد این حزب در حمایت از غزه را تغییر نخواهد داد تاکید کرد بعد از ترور فرمانده محمد نعمه ناصر، اسرائیل روزهای سختی پیش روی خود دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره پیامدهای جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در شهر صور لبنان که منجر به شهادت یکی از فرماندهان نظامی حزب الله شد اعلام کردند: اسرائیل بعد از ترور «محمد نعمه ناصر» فرمانده حزب الله در منطقه الحوش در صور لبنان، روزهای سختی پیش رو دارد و این عملیات ترور هرگز مسیر استراتژی حزب الله را تغییر نخواهد داد.

در این زمینه روزنامه عبری هاآرتص در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل با ترور فرماندهان حزب الله به دنبال یک درمان تسکینی برای خود و یافتن جایگزینی برای دستاوردهای استراتژیک است، اما این ترور مسیر استراتژی حزب الله را تغییر نخواهد داد و راهبرد حزب الله مبتنی بر معادله‌ای است که آتش بس در جبهه جنوب لبنان را کاملاً مرتبط با توقف کامل جنگ در غزه می‌داند.

این رسانه صهیونیستی افزود: تشکیلات فرماندهی ارشد حزب الله به شکل قابل توجهی تکامل یافته و چندین لایه دارد. به این ترتیب حزب‌الله خیلی سریع می‌تواند صفوف فرماندهی خود را مجدداً تنظیم و جای خالی سایر فرماندهانش را پر کند.

شهید «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابونعمه» روز گذشته در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در منطقه «صور» در جنوب لبنان به شهادت رسید؛ فرماندهی که دهها عملیات علیه مواضع اشغالگران را از زمان اشغال جنوب لبنان تاکنون فرماندهی کرده بود.

شهید ابونعمه، فرمانده یگانی بود که نظامیان اسرائیلی را از پادگان «برانیت» در شمال فلسطین اشغالی فراری داد و همچنین اولین و دومین عملیات هدف‌گیری بالن جاسوسی ارتش اشغالگر اسرائیل تحت اشراف شهید ابونعمه انجام شد و بسیاری از عملیات‌های موشکی به‌فرماندهی این شهید صورت گرفته است.

در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها، حزب‌الله دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در منطقه الحوش در شهر صور، رزمندگان مقاومت اسلامی چهارشنبه سوم جولای 2024 مقر فرماندهی لشکر 210 جولان ارتش اشغالگر را در پادگان نفح و مقر پدافند هوایی و موشکی در پادگان کیلع را با صد موشک هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین در عملیات دیگری مقر فرماندهی تیپ 769 ارتش صهیونیستی را در پادگان کریات شمونه با موشک‌های فلق هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ