کسی حق توهین به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ندارد

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان محترم هستند گفت: کسی حق توهین به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی صبح پنجشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار کرد: خداوند در آیه ۵۴ سوره مائده از قوم و ملتی یاد می‌کند که خدا را بسیار دوست دارند و خداوند نیز آن‌ها را بسیار دوست دارد؛ از ویژگی‌های این گروه در قرآن کریم این است که آن‌ها نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و در مواجهه با کافران سرافراز و مقتدر هستند.

وی افزود: دیگر ویژگی برجسته این قوم آخرالزمانی این است که این ملت پایبند به جهاد در راه خدا هستند و در راه دین از ملامت هیچ ملامت‌گری ترس ندارند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از مصادیق نزول آیه ۵۴ سوره مبارکه مائده ایرانیانی هستند که در آخرالزمان نقش بسزایی برای استقرار حق ایفا می‌کنند و چه بسا با توجه به تأثیری که انتخابات ما در سرنوشت تمدن نوین اسلامی دارد نقش آفرینان در انتخابات نیز شامل این افراد شوند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با اراده مردم مستقر شده است و تمام تصمیمات در آن با رأی و نظر مردم اتخاذ می‌شود ضمن اینکه مقام معظم رهبری قوام و استحکام نظام اسلامی را به حضور مردم وابسته می‌دانند.

آیت الله ابراهیمی در تبیین ویژگی‌های رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که برای قرب الهی کار کند و انقلابی و اهل جهاد باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اهل مبارزه بودن دیگر ویژگی مورد انتظار از رئیس جمهور است ضمن اینکه کسی که در قامت نظام اسلامی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید با دوستان در نهایت محبت باشد و با دشمنان در نهایت اقتدار رفتار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر شخصی که شورای محترم نگهبان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت کرده است مورد احترام است و هیچکس حق ندارد به شخصی از آن‌ها توهین و بی‌احترامی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ