همایش ملی خانواده سبز در حال برگزاری است

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: همایش ملی خانواده سبز در حال برگزاری و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوریت، با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در ۹ بخش آغاز به کار کرد که یکی از این بخش‌ها محیط زیست و خانواده بود.

وی تصریح کرد: این رویداد سکویی برای شناسایی، ارتقا و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی توسط نوآوران اجتماعی و فعالان مردمی و روایت‌گر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه، مبتنی بر الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان است.

یوسف پور ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه و رویداد ملی یک همایشی تحت عنوان خانواده سبز با هدف «ترویج تصویری پویا، مولد و بالنده از خانواده دوستدار محیط زیست و نهادینه سازی سبک زندگی سبز و پایدار در مسیر توانمندسازی خانواده‌های ایرانی» برگزار می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه این همایش در حال برگزاری است و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه www.fceii.ir ثبت نام کنند و مستندات خود را طبق محورهای اعلامی در سایت، به حوزه آموزش و مشارکت مردمی حفاظت محیط زیست استان ارائه دهند.

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از ثبت نام افراد، حفاظت محیط زیست استان مستندات را بررسی و بعد از تأیید نهایی پنج مورد آن را به سازمان محیط زیست کشور برای بررسی نهایی معرفی می‌کند.

یوسف پور در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون مکاتباتی را با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی استان و … داشته‌ایم که چنانچه خانواده‌ای منطبق با شاخص‌ها در راستای محیط زیست انجام داده است به ما معرفی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ