تکلیف و وظیفه همه ما در انتخابات پیش رو مهم و دشوار است

اقتصاد ایران: تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تکلیف و وظیفه همه ما در انتخابات پیش رو نیز مهم و دشوار است، چرا که اولویت اصلی در این زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حسینی صبح پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز، افزود: ایام محرم و صفر بستر مناسبی برای تبلیغ دین است، چون کشتی امام حسین هم وسیع است و هم نافذ در دل هاست و بر همین اساس اقشار و افراد با نگاه‌های مختلف و متفاوت در ایام محرم زیر خیمه امام مظلوم جمع می‌شوند و در پیاده روی اربعین حتی کسانی حاضر می‌شوند که نه تنها شیعه، بلکه حتی مسلمان هم نیستند.

وی هدف اصلی از اعزام مبلغان دینی را اشاعه تفکر شیعی و تبیین فلسفه قیام و مکتب عاشورا به روستاها و مناطق مختلف استان بیان و اظهار کرد: در چنین شرایطی که بستر و ظرفیت عظیم این چنینی برای تبلیغ دین فراهم است، باید اهتمام و آمادگی روحانیون بیش از پیش باشد و در کنار مسائل تبلیغی به بحث بصیرت افزایی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم اهتمام جدی شود و تبیین مکتب امام حسین یکی از وظایف مهم علما و روحانیون است.

حسینی با اشاره به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تکلیف و وظیفه همه ما در انتخابات پیش رو نیز مهم و دشوار است، چرا که اولویت اصلی در این زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم است تا بتوانیم امنیت و بازدارندگی کشور در سطح منطقه‌ای و بین المللی را حفظ کنیم.

وی افزود: در عرصه انتخابات فردی را باید انتخاب کنیم که رهرو مکتب حسین بوده و ذلت پذیر نباشد و نسبت به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب حساس باشد و در ضمن توانایی لازم برای مدیریت کشور جهت عبور ایمن و سلامت از گرداب‌های سهمگین کنونی را نیز داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ