مقابله رزمندگان فلسطینی با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

اقتصاد ایران: منابع از مقابله رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان یورش نیروهای اشغالگر به این منطقه خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بعد از یورش بامدادی نیروهای اشغالگر، همانند روزهای گذشته همچنان ادامه داشت.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی سپیده دم امروز به شهر نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

طولکرم در شمال غربی کرانه باختری نیز شاهد درگیری رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیست بود و گردان طولکرم وابسته به گردان‌های القسام، یک گروه پیاده نظام ارتش صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار داد.

بعد از آن نظامیان صهیونیست به سمت خودروهای نظامی خود فرار کردند و رزمندگان فلسطینی، این خودروها را قبل از اینکه به پایگاه‌های خود برگردند هدف قرار دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نیروهای اشغالگر به شهر طولکرم، این نیروها را با یک بمب دست‌ساز هدف قرار دادند و همچنین درگیری مسلحانه‌ای میان آنها اتفاق افتاد.

صهیونیست‌ها در طولکرم نیز یک جوان فلسطینی و همچنین یک زن فلسطینی را بازداشت کردند.

در شهر قلقیلیه در شمال غربی کرانه باختری هم، نظامیان صهیونیست 3 جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

درگیری‌های گسترده در نابلس میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان نیروهای اشغالگر به محله قریون همچنان ادامه داشت و صهیونیست‌ها به شهر عقربا در جنوب نابلس و سبسطیه در شمال آن یورش بردند.

در مرکز کرانه باختری و شمال آن هم درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی رخ داد و نیروهای اشغالگر در جریان یورش به اردوگاه الجلزون در رام الله، یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر الخلیل و بیت امر یورش بردند. شهرک‌نشینان صهیونیست هم تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به منازل و زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در جنوب الخلیل حمله کردند و درگیری‌های گسترده میان رزمندگان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صورت گرفت.

این درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین بامداد دیروز (چهارشنبه) از شهادت چهار جوان فلسطینی در حمله پهپادی ارتش اسرائیل در اردوگاه «نورشمس» در مجاورت شهر طولکرم، خبر داد.

محمد غنام، یزید الصاعد، محمد شحادة و نمر حمارشة 4 عضو گردان‌های شهدای الاقصی بودند که در این جنایت صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

اشغالگران صهیونیست هم‌زمان با جنگ نسل‌کشی که علیه غزه به‌راه انداخته‌اند، به‌شکل شبانه‌روزی حملات وحشیانه‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام می‌دهند و روزی نیست که خبری از درگیری رزمندگان فلسطینی با نیروهای دشمن در مناطق مختلف کرانه باختری و شهادت جوانان فلسطینی مخابره نشود.

از 7 اکتبر 2023 همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون حدود 560 فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و بیش از 5200 نفر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ