وان‌پلاس بدنه یکپارچه فلزی را به گوشی‌هایش برمی‌گرداند

اقتصاد ایران: وان‌پلاس خود را برای معرفی گوشی جدیدی از سری نورد آماده می‌کند که احتمالاً از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی بهره خواهد برد.

وان‌پلاس اخیراً رویدادی بزرگ برگزار کرد که در آن از ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ ۲ و گوشی هوشمند وان‌پلاس Ace 3 پرو رونمایی کرد. این شرکت به‌زودی در رویداد دیگری، گوشی میان‌رده‌ی بعدی خود را با نام وان‌پلاس نورد ۴ معرفی خواهد کرد و اکنون طراحی احتمالی این دستگاه فاش شده است.

وان‌پلاس رسماً اعلام کرد رویداد تابستان خود را در تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد کرد. حساب کاربری هند وان‌پلاس در ایکس نیز تیزری به‌اشتراک گذاشت که در آن فلز مایع، کلمه‌ی Nord را ایجاد می‌کند.

باتوجه‌به تیزر وان‌پلاس، انتظار داریم تمرکز رویداد بعدی این شرکت روی گوشی هوشمندی از سری نورد باشد و فلز مایع نیز احتمالاً نشان از بدنه‌ی فلزی یکپارچه‌ی دستگاه مذکور دارد.

افشاگری به‌نام Saaanjjjuuu در ایکس، تصویری از طراحی احتمالی وان‌پلاس نورد ۴ به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این دستگاه از طراحی ترکیبی شیشه و فلز بهره خواهد برد. باتوجه‌به اینکه گوشی وان‌پلاس نورد CE4 و نورد CE4 لایت قبلاً معرفی شده‌اند، به‌نظر می‌رسد رویداد آینده‌ی شرکت چینی به معرفی نورد ۴ اختصاص خواهد یافت.

رندر وان پلاس نورد ۴
Saaaanjjjuuu

طبق ادعای Saaanjjjuuu، وان‌پلاس نورد ۴ از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی OLED Tianma U8 Plus با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۱۵۰ نیت بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳، باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره خواهد برد. علاوه‌بر این انتظار داریم گوشی وان پلاس به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

مقالات مرتبط:
  • گوشی‌های وان‌پلاس برای افزایش عمر مفید باتری، به‌طور خودکار محدودیت شارژ ۸۰درصد اعمال می‌کنند
  • وان‌پلاس ۱۳ مقابل آب و گردوغبار احتمالاً از گلکسی S24 هم مقاوم‌تر خواهد بود

طبق شایعات اخیر، قیمت گوشی وان‌پلاس نورد ۴ احتمالاً ۳۸۳ دلار خواهد بود. البته این اطلاعات هنوز رسماً تأیید نشده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ