ایلامی ها آماده حضور دوم/ تمهیدات لازم برای انتخابات فراهم است

اقتصاد ایران: ایلام -مردم استان ایلام همانند دور اول آماده حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ با حضور گسترده مردم حماسه‌ای دیگر در دفتر انقلاب به ثبت رساند؛ در حالی که دشمنان ایران بر طبل توخالی تحریم انتخابات از سوی مردم به بهانه‌های معیشتی می‌کوبیدند، این مردم در تمام اقشار جامعه بودند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب و کشورشان ایستادند.

میزان مشارکت در اکثر حوزه‌ها به حدی بود که در پای صندوق‌های رأی صف‌های طولانی شکل گرفت و انتخابات سه بار تمدید شد و در نهایت به صورت رسمی رأی گیری ساعت ۲۴ به پایان رسید، لازم به ذکر است میزان حضور مردم در انتخابات نشان داد که مردم هوشیارانه در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرده‌اند.

بر اساس آمار به دست رسیده از ستاد انتخابات، ایلام هم جزو استان‌های پیشرو حضور در انتخابات بشمار آمده، به گونه‌ای که از ۴۷۱ هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات تعداد ۲۵۹ هزار و ۸۵۸ نفر از مردم ایلام که معادل ۵۵ درصد کل واجدین شرایط محسوب می‌شود در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر نشان دادند همگام با مردم دیگر مناطق کشور پای آرمانهای نظام ایستاده‌اند.

با توجه به اینکه در نزدیکی به دوره دوم انتخابات هستیم باز هم منتظر حضور پرشور مردم وطن دوست استان ایلام در پای صندوق‌های رأی می‌باشیم، چرا که حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح نه تنها می‌تواند ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی باشد بلکه موجب شتاب بخشیدن به ساخت ایران آباد می‌شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات

مظفر شهبازی کارشناس اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همواره در تمامی انتخابات، عده‌ای با هزینه‌های گزاف برای دلسردی و ناامیدی مردم از صندوق رأی تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گرفتند و در این دوره هم علاوه بر مدعیان تحریم انتخابات از سوی رسانه‌ای‌ها یا «به اصطلاح فعالان سیاسی» خارج‌نشین که عداوت‌شان با ایران و اسلام و انقلاب محرز است، بخش مهمی از نیروهای فرصت طلب و سودجو نیز بی پروا بر طبل تو خالی تحریم انتخابات کوبیدند و بر آتشی که ضد انقلاب روشن کرده بود، دمیدند.

ایلامی ها آماده حضور دوم/ تمهیدات لازم برای انتخابات فراهم است

وی افزود: جالب آنکه یکی از عللی که به مردم القا می‌کردند که نباید در انتخابات شرکت کرد، بحث معیشت و وضعیت اقتصادی و نرخ ارز و تورم بود و لذا باید اصلی‌ترین مخاطب این ادعا، اقشار محروم باشند؛ با این حال نه تنها شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم بلکه اتفاقاً بیشترین نرخ مشارکت به استان‌های محروم همچون استان ایلام اختصاص داشت.

شهبازی تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی است؛ از این رو امروز همه وظیفه داریم با بصیرت و زمان شناسی، موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم و برای تحقق مؤلفه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

آمادگی استان ایلام برای برگزاری دوره دوم انتخابات در ۱۵ تیر

محمد سبحان حسنی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز ۱۵ تیر، روز برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، هیاهو و شور انتخابات در سراسر استان ایلام بالا رفته و مردم این استان خود را برای حضور با شکوه در این رویداد مهم سیاسی آماده می‌کنند.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه انتخابات و مشخص شدن برگزاری دور دوم انتخابات بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، ستادهای تبلیغاتی این دو نامزد انتخاباتی فعالیت خود را با برگزاری برنامه‌های متعدد آغاز کردند و این امر موجب افزایش شور و اشتیاق انتخاباتی در سطح استان شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه از ظرفیت هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با همان ترکیب انتخابات مرحله اول استفاده خواهد شد، تصریح کرد: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌گردد که بدین منظور ۶۳۳ شعبه اخذ رأی سیار و ثابت در انتخابات دور دوم جانمایی می‌شود.

به طور یقین با انتخاب آگاهانه مردم، قطار پیشرفت ایران اسلامی با سرعت هر چه تمام‌تر حرکت خواهد کرد و ما هر روز بیش از پیش شاهد اقتدار و پیشرفت این آب و خاک خواهیم بود

پانزدهم تیر ماه مردم یکبار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی گیری، کار نیمه تمام خود را تمام می‌کنند. بزارک تصویر

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ